Direktlänk till inlägg 12 maj 2009

Gissa vad jag såg??????

Av eva - 12 maj 2009 17:38

Ja, ibland önskar jag att jag hade en mobil med kamera för det finns tillfällen som man bara upplever en gång i livet. Nu var det ju inte något drastiskt det jag upplevde eller rättare sagt såg idag. Men jag lär nog aldrig få uppleva det igen.


På väg hem genom centrum såg jag en massa människor stående bredvid ett träd på gågatan, alltså mitt i centrum. Alla stod och stirrade uppåt så jag var tvungen att ställa mig och stirra uppåt jag också. Och gissa vad jag såg. Jo, uppe i trädet satt en uggla!!! En livs levande uggla! Kolla in slagugglan, vad det någon bredvid mig som sa, så jag får väl tro att det var en slaguggla jag såg. Men en sak är säker i alla fall: det var en uggla i trädet mitt på gågatan.


Försök att slå det :-)


Jag önskar er alla en jätteskön kväll. Kram

 
 
xlinx

xlinx

13 maj 2009 12:29

Så artig! Jeg er desverre litt trist i dag, det ser mørkt ut for at vi får hentet katten vi skulle adoptere til helgen. Den er rett og slett borte fra fosterhjemmet den var i :(
Har skrevet et blogginnlegg om hele greia og håper at han skal komme tilbake.
Du må ha en fortsatt fin dag!

http://xlinx.bloggagratis.se

 
Häxmamman i Jämtland

Häxmamman i Jämtland

14 maj 2009 10:50

Hihi, det var skojigt, det kanske var han från Fablernas värld som gjorde turné/Ha det gott

http://stickmonster.bloggagratis.se

 
Charlotte

Charlotte

23 maj 2009 19:18

Vad häfttigt med ugglan! När vi var på Skansen så såg vi ugglor - men det är ju inte lika häftigt eftersom de sitter i bur.
Usch ja tandläkaren, kanske inte ens får tid nu så då får jag hitta en annan att gå till... suck....
Hoppas allt är bra hos dig, var ett tag sedan jag lämnade spår efter mig. Ha det bra!

http://charlottas.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av eva - 31 augusti 2009 16:46

Jag har den sista tiden insett att jag tappat lusten att blogga. Tycker att bloggen tar tid, tid som jag inte har.   Därför tackar jag för mig och stänger denna blogg.   Jag har fått flera bloggvänner och det har varit jättekul att lära känna er. Är...

Av eva - 22 augusti 2009 11:54

Ja, i tisdags började skolan med allt det kaos det innebär.   Till denna termin har flera klasser bytt klassrum och alla elever kommer ju inte ihåg var de ska gå. Allt material som vi beställde i JUNI dök upp nu i veckan och detta innebär att vi int...

Av eva - 17 augusti 2009 11:52

  Bättre en uppriktig fiende än en falsk vän.

Av eva - 10 augusti 2009 18:32

  Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcksfärd och utan tvekan det mest betydelsefulla. Platon ...

Av eva - 3 augusti 2009 11:36

  Erfarenheten är en bra lärare, men han skickar svinaktigt dyra räkningar. Minna Antrim ...

Ovido - Quiz & Flashcards