Direktlänk till inlägg 11 april 2009

Av och på....

Av eva - 11 april 2009 13:56

ja, så är tillståndet för mitt bredband just nu. Och så har det varit ett par dagar nu. Ibland hjälper det att starta om datorn när jag inte har någon internetuppkoppling, ibland spelar det ingen roll.


Pratade med en granne i trappuppgången bredvid min igår och tydligen är jag inte den enda som har detta problem. Så vi misstänker att det är något fel från Comhems sida. Min kära granne lovade att hon på tisdag skulle ringa till Comhem och be dem kolla upp detta. Hon är en glad pensionär, så hon har tid att sitta i telefon och vänta på att få prata med en livs levande människa.


Så jag tänker passa på nu, medan jag har kontakt med cyberrymden, att önska er alla en riktigt Glad Påsk. 

Och det gör inget om du äter många ägg, för ägg är nyttigare än vad man trott, hörde jag  på nyheterna igår.


Kram och glöm inte: Carpe diem!

 
 
A-E, Potter & Pysen

A-E, Potter & Pysen

12 april 2009 17:15

Glad Påsk!
Hoppas du haft en skön helg.

http://aehandmade.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av eva - 31 augusti 2009 16:46

Jag har den sista tiden insett att jag tappat lusten att blogga. Tycker att bloggen tar tid, tid som jag inte har.   Därför tackar jag för mig och stänger denna blogg.   Jag har fått flera bloggvänner och det har varit jättekul att lära känna er. Är...

Av eva - 22 augusti 2009 11:54

Ja, i tisdags började skolan med allt det kaos det innebär.   Till denna termin har flera klasser bytt klassrum och alla elever kommer ju inte ihåg var de ska gå. Allt material som vi beställde i JUNI dök upp nu i veckan och detta innebär att vi int...

Av eva - 17 augusti 2009 11:52

  Bättre en uppriktig fiende än en falsk vän.

Av eva - 10 augusti 2009 18:32

  Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcksfärd och utan tvekan det mest betydelsefulla. Platon ...

Av eva - 3 augusti 2009 11:36

  Erfarenheten är en bra lärare, men han skickar svinaktigt dyra räkningar. Minna Antrim ...

Ovido - Quiz & Flashcards