Direktlänk till inlägg 13 mars 2009

Ett stort TACK

Av eva - 13 mars 2009 15:49

från djupet av mitt hjärta för alla gulliga kommentarer och efterlysningar.


Min tanke var att ta bloggpaus för jag tyckte att bloggen tog mycket tid. Egentligen inte att skriva här själv, men att hålla mig uppdaterad hos er andra. Det kändes som "krav" att jag måste titta in hos er. Krav som bara kom från mig själv. Så gick tiden och jag var inte här inne alls och det gick mer tid. Till slut skämdes jag att jag inte var här på så lång tid och kunde inte riktigt med att skriva igen.


Jag är ju en människa som lätt blir beroende, som tex maten. Det är allt eller inget som gäller för mig. Men nu när jag har läst om hur jag och Lejonet varit saknade känner jag att det vore roligt att börja om.


Vill du/ni fortfarande kika in här är du/ni varmt välkomna tillbaka.


Nu är jag ensam att blogga här. Mitt älskade Lejon har lämnat jordelivet och befinner sig i katthimlen. Förra fredagen, 6/3, dog han av ålder och sjukdom. Jag har betsämt mig för att inte skaffa någon ny katt, inte nu i alla fall. Får se hur jag känner i framtiden.


Kram till er alla

 
 
Helena

Helena

13 mars 2009 16:38

Beklagar sorgen efter lejonet. Hälsar dig välkommen tillbaka till bloggvärlden och sedan undrar jag, hur gick det med din tå?!
Ha en skön fredag!
/Helena

http://www.marihelena.net

 
A-E, Potter & Pysen

A-E, Potter & Pysen

13 mars 2009 17:54

Hoppas lejonet har det bra i katthimlen hur ledsamt det än är när det är dax.

Många kramar från oss

http://aehandmade.wordpress.com

 
Charlotte

Charlotte

14 mars 2009 09:39

Välkommen tillbaka! Vad roligt att du bestämt dig för att komma tillbaka men ta det som du själv tycker och orkar. Jag vet hur lätt det är att "fastna" och få dåligt samvete för att man kanske inte alltid orkar lämna tassavtryck hos alla.
Blev ledsen över att höra att Lejonet inte finns mer. Vi skaffade inte något nytt djur när vårt sista marsvin dog i december förra året, det är tomt väldigt tomt.
Ha det bra! Så hoppas jag att se dig här snart igen.

http://charlottas.bloggagratis.se

 
xlinx

xlinx

14 mars 2009 10:40

Så synd med lejonet ditt. Men velkommen tilbake på blogg.

http://xlinx.bloggagratis.se

 
Yvonne

Yvonne

14 mars 2009 15:20

Hej igen efter ett tag!
Roligt att se dig här igen, och hos mig förstås!
Att Lejonet gått bort vill jag beklaga , en go vän har gått vidare.
Det gör ont. Man minns dom fina stunder man haft.
Har 3 kvar av våra, de var 6 stycken i början av Oktober -08.
I lördags körde vi på en annan katt. Mitt i bedrövelsen fick vi reda på att det var en vildkatt.
Lite lättade det från axlarna, men sorgligt ändå.
Kram till dig!

http://marianova.com/users/passagerare-livsresan

 
Sissi

Sissi

15 mars 2009 16:16

Jeg følte det også slik med bloggen, og også hos meg var kravet om å lese og kommentere hos andre noe jeg selv satte.
Man blir veldig lett avhengig...og jeg ser det samme med Facebook nå - men det er et forum jeg simpelthen ELSKER:...
Treffer så mange kjente, som man ikke har truffet på 30 år....det blir mer som sms - bare at dette skjer på nett og ikke via mobil---
Du finner meg der om du er på Facebook:)

http://sissi-mor.bloggagratis

 
Anita

Anita

16 mars 2009 17:00

Hej vännen!
Välkommen tillbaka till bloggandet.
Tråkigt att höra att lejonet har lämnat dej.
Det blir ensamt nu kan jag förstå.
Ha det bra och vi hörs då och då. Du ska göra det du tycker är roligt och rimligt.
Stor kram från Anita

http://anita.bloggagratis.se

 
Häxmamman i Jämtland

Häxmamman i Jämtland

23 mars 2009 13:58

Jag är ledsen för din skull, det är sorgligt att mista sitt djur...

Jag miste min hund för snart 7 år sedan men jag saknar han fortfarande väldigt mycket...

Jag förstår om du inte vill skaffa dig en ny katt på ett tag, man vill först sörja den man mist för ingen kan ersätta någon/Tröstekramar

http://stickmonster.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av eva - 31 augusti 2009 16:46

Jag har den sista tiden insett att jag tappat lusten att blogga. Tycker att bloggen tar tid, tid som jag inte har.   Därför tackar jag för mig och stänger denna blogg.   Jag har fått flera bloggvänner och det har varit jättekul att lära känna er. Är...

Av eva - 22 augusti 2009 11:54

Ja, i tisdags började skolan med allt det kaos det innebär.   Till denna termin har flera klasser bytt klassrum och alla elever kommer ju inte ihåg var de ska gå. Allt material som vi beställde i JUNI dök upp nu i veckan och detta innebär att vi int...

Av eva - 17 augusti 2009 11:52

  Bättre en uppriktig fiende än en falsk vän.

Av eva - 10 augusti 2009 18:32

  Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcksfärd och utan tvekan det mest betydelsefulla. Platon ...

Av eva - 3 augusti 2009 11:36

  Erfarenheten är en bra lärare, men han skickar svinaktigt dyra räkningar. Minna Antrim ...

Ovido - Quiz & Flashcards