Alla inlägg den 13 mars 2009

Av eva - 13 mars 2009 17:03

Jag såg att sista inlägget innan uppehållet var angående min stortå. Ja, dunderkuren med antibiotika hjälpte och tån är nu fin. Men jag har inte hittat någon privatpraktiserande läkare som vill operera min tå och fixa till den för gott. Kanske det finns någon kirurg här på bloggen som vill göra det :-)


Ha en bra kväll. Kram

Av eva - 13 mars 2009 15:49

från djupet av mitt hjärta för alla gulliga kommentarer och efterlysningar.


Min tanke var att ta bloggpaus för jag tyckte att bloggen tog mycket tid. Egentligen inte att skriva här själv, men att hålla mig uppdaterad hos er andra. Det kändes som "krav" att jag måste titta in hos er. Krav som bara kom från mig själv. Så gick tiden och jag var inte här inne alls och det gick mer tid. Till slut skämdes jag att jag inte var här på så lång tid och kunde inte riktigt med att skriva igen.


Jag är ju en människa som lätt blir beroende, som tex maten. Det är allt eller inget som gäller för mig. Men nu när jag har läst om hur jag och Lejonet varit saknade känner jag att det vore roligt att börja om.


Vill du/ni fortfarande kika in här är du/ni varmt välkomna tillbaka.


Nu är jag ensam att blogga här. Mitt älskade Lejon har lämnat jordelivet och befinner sig i katthimlen. Förra fredagen, 6/3, dog han av ålder och sjukdom. Jag har betsämt mig för att inte skaffa någon ny katt, inte nu i alla fall. Får se hur jag känner i framtiden.


Kram till er alla

Ovido - Quiz & Flashcards