Direktlänk till inlägg 30 mars 2009

Vecka 14

Av eva - 30 mars 2009 06:49


Rosor och törnen

växer på samma buske.

Tyskt ordspråk

 
 
Sissi i Norge

Sissi i Norge

30 mars 2009 10:43

Det er så sant så sant....
Kanskje må man ha noen vonde dager i livet, også, for til fulle å kunne nyte og ta vare på de gode!

Håper du og ditt lejon slipper ha samme regn og vind som vi har i dag.
Grip dagen!!

http://sissi-mor.bloggagratis,se

 
Ingen bild

Sissi

31 mars 2009 13:23

Slipp denne.

Jeg klarte ikke huske at du hadde mistet ditt lejon. Beklager.
jeg er sykemeld,for andre uke nå, men satser på å komme meg på jobb Skjærtorsdag og Langfredag-
Jeg har jobbet og jobbet og jeg er så sliten at forrige mandag sa det bare stopp. Jeg kan ikek minnes å ha vært så langt nede.
Klarte bare sitte og grine en hel ettermiddag, utløst av noe jeg ikke ville ha reagert på dersom jeg ikek var så sliten,
Gpr bedre med meg, men jeg trenger denne tiden. Klarer nesten ikke gjøre noe som helst, bare strikke litt...ikke engang DET gir lenger samme glede som før.
Prøver å tenke positivt og alternativt, men....det er ikke lett.
Vet ikke om jeg kommer til å¨blogge regelmessig eller om det blir litt nå og da, eller om jeg legger ned.
Egentlg så vet jeg nesten ikke hva som er hva lenger....men synes jeg har det bedre med meg selv nå enn forrige uke - og det må da være bra...?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av eva - 31 augusti 2009 16:46

Jag har den sista tiden insett att jag tappat lusten att blogga. Tycker att bloggen tar tid, tid som jag inte har.   Därför tackar jag för mig och stänger denna blogg.   Jag har fått flera bloggvänner och det har varit jättekul att lära känna er. Är...

Av eva - 22 augusti 2009 11:54

Ja, i tisdags började skolan med allt det kaos det innebär.   Till denna termin har flera klasser bytt klassrum och alla elever kommer ju inte ihåg var de ska gå. Allt material som vi beställde i JUNI dök upp nu i veckan och detta innebär att vi int...

Av eva - 17 augusti 2009 11:52

  Bättre en uppriktig fiende än en falsk vän.

Av eva - 10 augusti 2009 18:32

  Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcksfärd och utan tvekan det mest betydelsefulla. Platon ...

Av eva - 3 augusti 2009 11:36

  Erfarenheten är en bra lärare, men han skickar svinaktigt dyra räkningar. Minna Antrim ...

Ovido - Quiz & Flashcards