Direktlänk till inlägg 31 mars 2009

Från 75% till 100%

Av eva - 31 mars 2009 18:46

I morgon ska jag börja jobba 100%. Har jobbat 75% sedan i höstas och det har fungerat bra.

Försäkringskassan och min husläkare har nu börjat jaga mig med blåslampa. Jag har tid hos min husläkare i slutet av april och då måste jag har prövat att jobba 100%, för annars kan hon inte ta ställning till en eventuell fortsatt sjukskrivning. Att börja jobba heltid igen känns bra, jag tror att jag kommer att klara av det för min envisa höga sänka är på väg nedåt. Det är bara synd att jag just nu har fått bronkit = luftrörskatarr. Jag har visserligen höjt dosen på min astmaspray, men jag får sömnsvårigheter av den, så hostan är lite bättre. Och snart är det påsk och då får jag sova.


Ha en skön kväll önskar hon som hostar, jobbar och sover. Kram

 
 
Sissi i Norge

Sissi i Norge

1 april 2009 09:15

Du skal se at det går bra å jobbe fulltid:) Du har i hvertfall rette innstillingen.
I dag er det sol og blå himmel her, og jeg tror nesten at DET må være årets aprilspøk her....
Grip dagen, og la den bli fin:)

http://sissi-mor.bloggagratis,se

 
Helena

Helena

2 april 2009 06:58

Jag håller tummarna att allt går bra.
/Helena

http://www.marihelena.net

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av eva - 31 augusti 2009 16:46

Jag har den sista tiden insett att jag tappat lusten att blogga. Tycker att bloggen tar tid, tid som jag inte har.   Därför tackar jag för mig och stänger denna blogg.   Jag har fått flera bloggvänner och det har varit jättekul att lära känna er. Är...

Av eva - 22 augusti 2009 11:54

Ja, i tisdags började skolan med allt det kaos det innebär.   Till denna termin har flera klasser bytt klassrum och alla elever kommer ju inte ihåg var de ska gå. Allt material som vi beställde i JUNI dök upp nu i veckan och detta innebär att vi int...

Av eva - 17 augusti 2009 11:52

  Bättre en uppriktig fiende än en falsk vän.

Av eva - 10 augusti 2009 18:32

  Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcksfärd och utan tvekan det mest betydelsefulla. Platon ...

Av eva - 3 augusti 2009 11:36

  Erfarenheten är en bra lärare, men han skickar svinaktigt dyra räkningar. Minna Antrim ...

Ovido - Quiz & Flashcards