Alla inlägg den 13 januari 2009

Av eva - 13 januari 2009 18:36

Ja, som ni alla säkert vet så opererades jag för nageltrång för TIO dagar sedan. Och fortfarande vätskar såret. Idag visade jag upp min tå för skolsköterskan och hon sa att det såg fint ut, trots allt. Det var ingen katastrof sa hon. Två gånger har jag pillat bort sårskorpan, för att det ska kunna vätska fritt. Av skolsköterskan fick jag även namnet på två privatpraktiserande kirurger (undra om jag stavat rätt, det ser konstigt ut tycker jag). Dessa ska jag ringa så fort jag får tid.


Skolsköterskan la om mitt sår också. Hon hade på en salva, bakteriedödande, som innehöll väteperoxid. Det sved, kan jag lova. Inte med en gång utan det kom efter ett tag. Hon påstod att denna salva är bättre än spritomslag. Så jag ska fortsätta att behandla med denna salva.


Ha en bra kväll allihopa. Kram

Ovido - Quiz & Flashcards