Alla inlägg den 19 januari 2009

Av eva - 19 januari 2009 18:54

har jag haft i helgen. I fredags kväll när jag kom hem så såg jag att det hade varit strömavbrott under dagen. Och sedan dess har internet strulat. Fram tills nu. Internetuppkopplingen kom och gick under hela helgen. Ena stunden hade jag tillgång till internet och nästa sekund var det borta. Till slut var jag så less att jag inte ens försökte komma ut på internet.


Hoppas ni alla haft en bra helg. Det har jag haft. I lördags var jag på besök i grannstaden hos en kompis. Vi var ute på en långpromenad. Jätteskönt!

Söndagen var en lugn dag. Eftermiddagen tillbringades liggandes med en värmedyna på magen. Emellanåt drabbas jag av kraftig mensvärk och söndagen var en sådan dag. Det bästa då är två värktabletter, vila och värme. Som tur är drabbas jag sällan av sådan kraftig smärta och den går över relativt snabbt.


Ha en bra kväll. Kram

Av eva - 19 januari 2009 18:51

Arbete är bra,

så länge du inte glömmer bort att leva.

Afrikanskt ordspråk

Ovido - Quiz & Flashcards