Alla inlägg den 1 juli 2008

Av eva - 1 juli 2008 10:52

Igår eftermiddag var jag så slut av allt hostande så jag ringde till jobbet och sa att jag skulle vara hemma även idag, tisdag.  Idag är hostan mycket bättre, jag har ju övat ett par dagar nu :-)  Fortfarande är jag trött och slut. Det tar på krafterna att hosta plus att jag blir trött av medicinen. Hostmedicin med morfin i och astmaspray. Fyra gånger om dagen av bägge sorterna. Inte konstigt att jag blir trött.


I morgon onsdag är jag ju ledig från jobbet och förhoppningsvis kan jag jobba torsdag och fredag.


Tänker ta mig en tur ner på stan idag. Är trött på att se min lägenhet, samt att i sakta mak promenera till Ica. Jag vill se folk! Som tur är gäller mitt busskort som jag har till jobbet, även på bussarna här i stan, för jag orkar varken cykla eller gå till stan idag.


Jag önskar er alla en riktig skön dag. Kram


Carpe diem!

Ovido - Quiz & Flashcards