Alla inlägg den 29 juli 2008

Av eva - 29 juli 2008 16:56

Idag är det sjätte dagen i plurret! Eftersom jag är uppvuxen på/i vattnet, så är det ett måste att åka iväg till något bad när det är varmt ute.


Tre av dagarna har jag tillbringat vid mitt favoritbad. Det ligger cirka 15 kilometer från mig och det går relativt bra att ta sig dit med buss. Bussen dit stannar alldeles bredvid badplatsen, men när jag ska hem blir det en promenad på cirka 25 minuter till stora vägen.


En dag tillbringade jag vid ett bad här i stan. Där består botten av lera, så vattnet är väldigt grumligt och det ser inte så jättefräscht ut.


Gårdagen tillbringade jag vid ett nytt bad. Åkte iväg med en kompis och hennes två barn. Jättemysigt litet bad och perfekt för barnfamiljer. Vattnet var också jättefint.


Idag har jag tillbringat dagen vid hundbadet. En kompis ringde  imorse och frågade om jag ville följa med henne och hennes hund till badet. Det var ett evigt skällande och morrande samt hundar som sprang över filten och stoppade nosen i väskan. Men vattnet var varmt och skönt.


Hoppas ni alla har det bra. Kram

Ovido - Quiz & Flashcards