Alla inlägg den 8 juli 2008

Av eva - 8 juli 2008 18:55

Jag är ju en flitig besökare på biblioteket och igår hade jag fått ett mail angående en bok som jag hade reserverat. Jag bestämde mig för att gå och hämta den innan jag for till jobbet idag. När jag kom till biblioteket så visade det sig att det fanns ytterligare två böcker inne som jag hade reserverat. Jag gick ifrån biblioteket med tre böcker. Alla tre böcker var det kö på, så jag får bara ha böckerna i två veckor.


Dessa tre böcker ska jag läsa/lyssna på:  "Den gode maken på Zebra Drive" av Alexander McCall Smith, "I de lugnaste vatten" av Viveca Sten och "Den som dödar draken" av Leif G W Persson.


Jag brukar reservera böcker som jag väldigt gärna vill läsa, annars tar det alltför lång tid innan jag kan låna den. Det kostar tio kronor att reservera en bok, betydligt billigare än att köpa.


Nu ska jag ställa mig att stryka tvätt och lyssna på "Den gode maken på Zebra Drive".


Jag önskar er alla en riktigt trevlig kväll. Kram

Ovido - Quiz & Flashcards