Direktlänk till inlägg 12 januari 2009

Min julklapp

Av eva - 12 januari 2009 17:50

Jag fick en mp3-spelare i julklapp. Så nu lyssnar jag till musik varje dag när jag går till/från bussen och under resan till/från jobbet.


I lördags var jag jättestolt över mig själv. Jag lyckades föra över några av mina cd-skivor till mp3-spelaren. Jag har aldrig ägt en mp3-spelare förut, så detta var något helt nytt. 


Ha en bra kväll. Kram

 
 
Christa

Christa

13 januari 2009 12:26

Åh så bra. Jag använder min mp3 flitigt.
När jag är på gymet är det lämplig musik.
När jag är ute och går har jag ibland någon bra bok inlagd.
Kram vännen

http://hissen.blogg.se

 
Helena

Helena

16 januari 2009 09:47

Ja, det borde man kunnat lista ut av ledtråden tidigare. Nu känner jag mig lite dum som inte kom på det.
/Helena

http://www.marihelena.net

 
Häxmamman i Jämtland

Häxmamman i Jämtland

22 januari 2009 16:02

Hihi, det kunde jag inte gissa mig till jag gissade långt ifrån det i alla fall...

visst är det skönt med en Mp3, jag brukar efter min terapi åka buss 1§ timme och då sätter jag på mig hörlurarna och blundar, rensar huvudet från alla tankar och bort med stressen...
Det är bra sätt att ta bort stressade tankar med musik man tycker om/Kram

http://stickmonster.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av eva - 31 augusti 2009 16:46

Jag har den sista tiden insett att jag tappat lusten att blogga. Tycker att bloggen tar tid, tid som jag inte har.   Därför tackar jag för mig och stänger denna blogg.   Jag har fått flera bloggvänner och det har varit jättekul att lära känna er. Är...

Av eva - 22 augusti 2009 11:54

Ja, i tisdags började skolan med allt det kaos det innebär.   Till denna termin har flera klasser bytt klassrum och alla elever kommer ju inte ihåg var de ska gå. Allt material som vi beställde i JUNI dök upp nu i veckan och detta innebär att vi int...

Av eva - 17 augusti 2009 11:52

  Bättre en uppriktig fiende än en falsk vän.

Av eva - 10 augusti 2009 18:32

  Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcksfärd och utan tvekan det mest betydelsefulla. Platon ...

Av eva - 3 augusti 2009 11:36

  Erfarenheten är en bra lärare, men han skickar svinaktigt dyra räkningar. Minna Antrim ...

Ovido - Quiz & Flashcards