Direktlänk till inlägg 5 juli 2008

Solig lördag

Av eva - 5 juli 2008 13:29

Ja, jag orkade att jobba i torsdags och fredags. Men det var precis. Jag var väldigt slut när jag kom hem efter jobbet dessa två dagar. Nu är det bara två veckor kvar till semestern. Skönt!


I fredags när jag kom från jobbet, så var jag in på Clas Ohlson en sväng. Brukar alltid hitta något där. Nu var jag på jakt efter ett slippaket, som jag sett i reklambladet. Tre sorters sandpapper och en kloss för 49 kronor. Jag har tänkt att måla mina dörrkarmar som är jätterepiga. Hittade även en mobiltelefon. Jag är inte alls intresserad av någon avancerad mobiltelefon, jag vill bara kunna ringa/ta emot samtal och skicka/läsa sms. Det är alldeles tillräckligt för mig. En Nokia 1600 kostade 398 kronor. Passade mig alldeles utmärkt, så jag slog till. Jag hade en Nokia förut, så jag ville ha Nokia igen. Sedan var det bara att flytta över simkortet och börja undersöka den nya telefonen. Jag är jättenöjd med nya telefonen.


Ha en skön helg allihopa kram.

 
 
A-E

A-E

5 juli 2008 14:25

På clas hittar man alltid något!

Trevlig helg //A-E

http://kattmamma.bloggagratis.se

 
Yvonne

Yvonne

6 juli 2008 16:47

Den ser allt ut att klara av det man behöver mest.
Hoppas du blir nöjd med den vidare också.
Kramar!

http://trissemojs.bloggagratis.se

 
Christa

Christa

7 juli 2008 12:42

Jag är sugen på ny mobil jag också.
Hade nokia innan. Men fick en ericsson och är helt frälst. Det blir inte ngn mer nokia för mig.
Tur att alla har olika smak ;)

Regnet öser ner idag. Tur det är inne vi jobbar den här veckan.

Kram
Christa

http://hissen.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av eva - 31 augusti 2009 16:46

Jag har den sista tiden insett att jag tappat lusten att blogga. Tycker att bloggen tar tid, tid som jag inte har.   Därför tackar jag för mig och stänger denna blogg.   Jag har fått flera bloggvänner och det har varit jättekul att lära känna er. Är...

Av eva - 22 augusti 2009 11:54

Ja, i tisdags började skolan med allt det kaos det innebär.   Till denna termin har flera klasser bytt klassrum och alla elever kommer ju inte ihåg var de ska gå. Allt material som vi beställde i JUNI dök upp nu i veckan och detta innebär att vi int...

Av eva - 17 augusti 2009 11:52

  Bättre en uppriktig fiende än en falsk vän.

Av eva - 10 augusti 2009 18:32

  Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcksfärd och utan tvekan det mest betydelsefulla. Platon ...

Av eva - 3 augusti 2009 11:36

  Erfarenheten är en bra lärare, men han skickar svinaktigt dyra räkningar. Minna Antrim ...

Ovido - Quiz & Flashcards