Direktlänk till inlägg 7 juli 2008

Regn, regn och änu mera regn.

Av eva - 7 juli 2008 20:42

Denna dag har gått i regnets tecken. Det har även varit kallt, usch. Men enligt metrologerna ska det bli bättre i morgon. Vi får väl se.


Nu märks det att semestrarna har startat på allvar. Fyra barn på fritids i dag och fyra personal. Kan inte påstå att vi slet ihjäl oss.  Eftersom det regnat hela dagen, så har jag spelat spel på jobbet idag. Spelade Fia med knuff två gånger och förlorade bägge gångerna. 


Annars har jag inte så mycket att berätta, så jag önskar er alla en fortsatt trevlig kväll och en god natt. Kram

 
 
Sissi i Norge

Sissi i Norge

8 juli 2008 23:33

Her har vi også hatt regn, av bibelske proporsjoner. Sol og varmt i dag, og det blir nok bra i morgen også.
Ha en flott sommer videre-.

http://sissi-mor.bloggagratis.se

 
Ingen bild

fast-car.

9 juli 2008 17:53

Takk for en fin komentar. høres ut som at sverige er best på godteri syntes jeg da. festis å redbull og div. Klem sindre

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av eva - 31 augusti 2009 16:46

Jag har den sista tiden insett att jag tappat lusten att blogga. Tycker att bloggen tar tid, tid som jag inte har.   Därför tackar jag för mig och stänger denna blogg.   Jag har fått flera bloggvänner och det har varit jättekul att lära känna er. Är...

Av eva - 22 augusti 2009 11:54

Ja, i tisdags började skolan med allt det kaos det innebär.   Till denna termin har flera klasser bytt klassrum och alla elever kommer ju inte ihåg var de ska gå. Allt material som vi beställde i JUNI dök upp nu i veckan och detta innebär att vi int...

Av eva - 17 augusti 2009 11:52

  Bättre en uppriktig fiende än en falsk vän.

Av eva - 10 augusti 2009 18:32

  Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcksfärd och utan tvekan det mest betydelsefulla. Platon ...

Av eva - 3 augusti 2009 11:36

  Erfarenheten är en bra lärare, men han skickar svinaktigt dyra räkningar. Minna Antrim ...

Ovido - Quiz & Flashcards