Direktlänk till inlägg 11 juli 2008

Grannens renovering

Av eva - 11 juli 2008 16:25

Det blir tystare och tystare inne hos grannen. Onsdag och torsdag lät det större delen av dagen. Jag gick ut och la mig i trädgården och vilade när jag kom hem från jobbet igår. Som tur är vetter deras kök åt andra hållet. Hoppas han tänker på att folk vill sova ut på lördag och söndag.


Idag har han målat i köket, för det luktar målarfärg i hela trappuppgången. När han är färdig ska jag ringa på och fråga om jag får "inspektera" deras nya kök.


Nu ska jag ta mig en tur runt till er andra och se vad ni har haft för er. Kram

 
 
Helena

Helena

11 juli 2008 18:07

Ta med kameran och smygfota grannens nya kök också när du ändå tittar in där så vi andra får inspektera ;)
Ha en skön fredag
/Helena

http://www.marihelena.net

 
Sissi i Norge

Sissi i Norge

11 juli 2008 19:42

Det minste man kan gjøre når man bor slik som dere er å ta hensyn til naboene når det er helg.
Her er det ofte slik at når det er helg så skal man klippe plenen - og å ha den motorduren en søndag morgen etter nattevakt er GRUSOMT...lørdag morgen er også kjedelig når man har jobbet natt...men det er klart: gresset må klippes!

http://sissi-mor.bloggagratis.se

 
Yvonne

Yvonne

12 juli 2008 09:19

Hoppas du fått sova nu idag!
Annars får du väl ta med dig Lejon och sch skrämmas lite...;=)

http://trissemojs.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av eva - 31 augusti 2009 16:46

Jag har den sista tiden insett att jag tappat lusten att blogga. Tycker att bloggen tar tid, tid som jag inte har.   Därför tackar jag för mig och stänger denna blogg.   Jag har fått flera bloggvänner och det har varit jättekul att lära känna er. Är...

Av eva - 22 augusti 2009 11:54

Ja, i tisdags började skolan med allt det kaos det innebär.   Till denna termin har flera klasser bytt klassrum och alla elever kommer ju inte ihåg var de ska gå. Allt material som vi beställde i JUNI dök upp nu i veckan och detta innebär att vi int...

Av eva - 17 augusti 2009 11:52

  Bättre en uppriktig fiende än en falsk vän.

Av eva - 10 augusti 2009 18:32

  Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcksfärd och utan tvekan det mest betydelsefulla. Platon ...

Av eva - 3 augusti 2009 11:36

  Erfarenheten är en bra lärare, men han skickar svinaktigt dyra räkningar. Minna Antrim ...

Ovido - Quiz & Flashcards