Direktlänk till inlägg 13 juli 2008

Lördagens utflykt

Av eva - 13 juli 2008 08:27

Ja, denna båt tog mig och min 12-stegs-vän hit:


Från min stad kan vi åka båt till Skokloster och det gjorde vi igår. Det var en härlig båttur som tog cirka 1 timme och 45 minuter.


När vi kom fram till slottet satte vi oss i Slottsträdgården och åt vår medhavda lunch och sedan var det dags att gå in i slottet och ta oss en titt. Vi gick på en guidad tur. Men efter det var det bara att bege sig till båten och fara tillbaka. Det blev en lika underbar båttur tillbaka. Jag som älskar att åka båt, njut för fulla muggar.


Ja Skokloster är så fint och det är därför ni får två bilder på det :-) 

Ha en bra söndag. Kram



 
 
Helena

Helena

13 juli 2008 09:12

Håller med om att det är mysigt att åka båt. Fina kort!
/Helena

http://www.marihelena.net

 
xlinx

xlinx

13 juli 2008 11:16

Så fint det var der! Jeg er så glad i slott :)

http://www.xlinx.bloggagratis.se

 
Yvonne

Yvonne

13 juli 2008 15:04

Det där ser ut att vara en båt jag kunde tänka mig att stiga ombord på.
lagom stor och kanske lagom farvatten också.
Det är bra om det är nära till stranden på båda sidor båten.
Du verkar ha haft en bra dag!
Härligt att se det fina slottet.

http://trissemojs.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av eva - 31 augusti 2009 16:46

Jag har den sista tiden insett att jag tappat lusten att blogga. Tycker att bloggen tar tid, tid som jag inte har.   Därför tackar jag för mig och stänger denna blogg.   Jag har fått flera bloggvänner och det har varit jättekul att lära känna er. Är...

Av eva - 22 augusti 2009 11:54

Ja, i tisdags började skolan med allt det kaos det innebär.   Till denna termin har flera klasser bytt klassrum och alla elever kommer ju inte ihåg var de ska gå. Allt material som vi beställde i JUNI dök upp nu i veckan och detta innebär att vi int...

Av eva - 17 augusti 2009 11:52

  Bättre en uppriktig fiende än en falsk vän.

Av eva - 10 augusti 2009 18:32

  Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcksfärd och utan tvekan det mest betydelsefulla. Platon ...

Av eva - 3 augusti 2009 11:36

  Erfarenheten är en bra lärare, men han skickar svinaktigt dyra räkningar. Minna Antrim ...

Ovido - Quiz & Flashcards