Direktlänk till inlägg 14 juli 2008

Barn från förskolan

Av eva - 14 juli 2008 16:15

Förskolan i samhället där jag jobbar har nu stängt i tre veckor och barnen som går där och som behöver omsorg är hänvisade till fritids. Fyra stycken var sjuka/lediga idag, men två fyråringar dök upp.


Det var  då inget fel på deras energi. Känns lite ovant med såpass småbarn. De kräver ju passning på ett helt annat sätt, än våra stora barn på fritids. I morgon kommer två tre-åringar.


Jag önskar er alla en trevlig eftermiddag. Kram

 
 
Sissi i Norge

Sissi i Norge

14 juli 2008 17:10

Er bare innom og ser hvordan du har det. Bare to netter igjen før ferien nå, og tidligvakt fredag da.
Nå har min siste datter også begynt å¨blogge...er det smittsomt, tror du??

http://sissi-mor.bloggagratis.se

 
Helena

Helena

14 juli 2008 17:14

Men trevligt med omväxling kan det ju vara.
/Helena

http://www.marihelena,net

 
A-E

A-E

15 juli 2008 20:16

Håller med dig fast tvärtom. Det är jobbigt när vi på förksolan har fritidsbarn!
Kram Anna-Erika

http://kattmamma.bloggagratis.se

 
Ingen bild

christel

16 juli 2008 08:19

Hej igen e ju ett tag sen sist men läste att det snart e semester, ja veckorna går fort ska du se o du e verkligen förtjänt av en go slapp semester så som du ligger i med alla ungar...Tack för dina goa kommentarer på min blogg, har själv varit uselt dålig den sista tiden pga att man blivit sliten o jobbig nu med cyton o infektionen, får se om det blir bättre denna gången var ju iväg o fick nästsista dosen igår så sprutan idag o sen bara invänta eventuella biverkningar, men bara en gång kvar av giftet iallafall....Sköt nu om dig o va rädd om dig. kram från christel

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av eva - 31 augusti 2009 16:46

Jag har den sista tiden insett att jag tappat lusten att blogga. Tycker att bloggen tar tid, tid som jag inte har.   Därför tackar jag för mig och stänger denna blogg.   Jag har fått flera bloggvänner och det har varit jättekul att lära känna er. Är...

Av eva - 22 augusti 2009 11:54

Ja, i tisdags började skolan med allt det kaos det innebär.   Till denna termin har flera klasser bytt klassrum och alla elever kommer ju inte ihåg var de ska gå. Allt material som vi beställde i JUNI dök upp nu i veckan och detta innebär att vi int...

Av eva - 17 augusti 2009 11:52

  Bättre en uppriktig fiende än en falsk vän.

Av eva - 10 augusti 2009 18:32

  Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcksfärd och utan tvekan det mest betydelsefulla. Platon ...

Av eva - 3 augusti 2009 11:36

  Erfarenheten är en bra lärare, men han skickar svinaktigt dyra räkningar. Minna Antrim ...

Ovido - Quiz & Flashcards