Direktlänk till inlägg 20 juli 2008

Tågresa......

Av eva - 20 juli 2008 21:04

Idag gjorde jag och min amerikanska vän en utflykt med museijärnvägen i min stad. Det är ett gammalt ångtåg som tuffar fram på sommaren.


För att få oss en ordentlig resa åkte vi till ändstationen, 35 km, där åt vi lunch och sedan hoppade vi på tåget igen. Det var en trevlig liten tur ut på landet. Och det bästa av allt var att jag kunde åka på mitt busskort, så jag behövde inte betala ett endaste dugg. Passade min semesterkassa perfekt.


Kram



 
 
Yvonne

Yvonne

21 juli 2008 10:39

Gamla kära tuffa tuff tuff tåget...Sjöng Flammingokvintetten.
Vilket härligt upp-tåg ni har varit på!
Kramar!

http://trissemojs.bloggagratis.se

 
Helena

Helena

23 juli 2008 09:13

Det lät riktigt mysigt
/Helena

http://www.marihelena.net

 
Y...igen

Y...igen

23 juli 2008 20:07

Vänligen kolla in hos mig vad jag har.....Aktas för känsliga personer som gillar ****** mycket....
Välkommen!

http://trissemojs.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av eva - 31 augusti 2009 16:46

Jag har den sista tiden insett att jag tappat lusten att blogga. Tycker att bloggen tar tid, tid som jag inte har.   Därför tackar jag för mig och stänger denna blogg.   Jag har fått flera bloggvänner och det har varit jättekul att lära känna er. Är...

Av eva - 22 augusti 2009 11:54

Ja, i tisdags började skolan med allt det kaos det innebär.   Till denna termin har flera klasser bytt klassrum och alla elever kommer ju inte ihåg var de ska gå. Allt material som vi beställde i JUNI dök upp nu i veckan och detta innebär att vi int...

Av eva - 17 augusti 2009 11:52

  Bättre en uppriktig fiende än en falsk vän.

Av eva - 10 augusti 2009 18:32

  Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcksfärd och utan tvekan det mest betydelsefulla. Platon ...

Av eva - 3 augusti 2009 11:36

  Erfarenheten är en bra lärare, men han skickar svinaktigt dyra räkningar. Minna Antrim ...

Ovido - Quiz & Flashcards