Alla inlägg den 31 augusti 2008

Av eva - 31 augusti 2008 12:24

Ja, denna utmärkelse fick jag av Dockmamman. Ett stort tack från djupet av mitt hjärta. Och du, är verkligen värd din!


Och nu ska jag ge denna till fem andra bloggare. Inte är det lätt. Skulle vilja ge er alla varsin. Men dessa fem ger jag utmärkelsen till. Och ursäkta att jag inte kan länka till dem (vet inte hur man gör) men ni finner dem i min länklista. Det finns ingen innebördes rangordning mellan dem.


Christa, som trots sin fibromyalgi  kämpar  på och sprider ljus och glädje här på bloggen. Och just idag springer on tjejmilen.

Christel, som kämpar mot bröstcancer. Trots sjukdomen är hon en levnadsglad person, som gett sig 17 på att besegra cancern.

Kaela, som fyller sin blogg med massor av tänkvärda och uppmuntrande ord.

Min inre resa, som kämpat i många år med sin utbrändhet på egen hand. Hon är en person fallit genom det sk skyddsnätet som ska hjälpa oss, när vi blir sjuka och inte orkar själva.

Sissi, som öppenhjärtligt delar med sig om sin vardag i vårat stora grannland i väster.


Kram till er alla.

Ovido - Quiz & Flashcards