Alla inlägg den 30 augusti 2008

Av eva - 30 augusti 2008 07:27

Mjau, mjau på er alla.


Nu har matte försvunnit in i duschen så då ska jag passa på att skriva lite. Min matte tycker om att sitta ute på sin balkong, vad det nu kan vara för mysigt där ute. Men, men varje kväll tar hon in stolsdynorna och då brukar hon bara lägga dem i soffan eftersom hon tar ut dem nästa dag igen. Jag har upptäckt att de är jättesköna att ligga på och att det ser ut som om jag ligger på en tron. Titta själv. Mjau, mjau


Av eva - 30 augusti 2008 07:21

I torsdags var det dags att ta farväl av mina gamla köksfläkt. Den hade verkligen gjort sitt. Handen på hjärtat: hur ofta gör ni rent köksfläkten? Jag kan ju erkänna att det inte blir så ofta. Har bestämt mig för att sköta denna nya fläkt bättre.


Nu sitter alltså min nya köksfläkt över spisen och det är verkligen skillnad. Nu försvinner matoset in i fläkten. Förut försvann det ut i köket.


Jag önskar er alla en riktig skön lördag. Carpe diem. Kram

Ovido - Quiz & Flashcards