Direktlänk till inlägg 22 juni 2009

Måndag kväll......

Av eva - 22 juni 2009 19:26

och jag vet inte vad jag ska göra. Mitt favoritprogram sändes för allra sista gången förra veckan. Snyft, snyft. Att se "Cityakuten" var ett absolut måste för mig!


Efter ett flertal säsonger så var det slut för "Cityakuten" på tv 3. Jag har sett nästan alla avsnitt, så nu känns det lite sorgligt.


För er som aldrig sett detta program, så handlar det om en akutmottagning på ett undervisningssjukhus i Chigago. Man har fått följa personalen som jobbar där och man har verkligen fått lära känna deras personligheter. Både de goda och dåliga sidor. Vissa patienter har dött, andra har överlevt. Det har varit både svåra fall och enklare fall, precis som det är på en akutmottagning. Men tyngdpunkten har legat på personalen, framförallt läkarna och sjuksköterskorna.


Fast lite tröst i bedrövelsen är: att imorgon börjar sommarens avsnitt av "Morden i Midsomer". Även "Allsång på Skansen" är ett måste på sommaren.


Har du något tv-program som du absolut måste se? Lämna gärna en kommentar och tala om vilket program du absolut inte kan missa.


Ha en bra kväll och njut av sommarvärmen som äntligen kommit. Kommit för att stanna hoppas jag. Kram 

 
 
A-E

A-E

22 juni 2009 20:51

Engelska deckare hör sommaren till. Min favvoserie var gilmore gils men det sänds inte längre (jo repriser men jag har ju sett alla avsnitt).
Greys anatomy följer jag men inte lika frenetiskt som jag gjorde med gg.

http://aehandmade.wordpress.com

 
Helena

Helena

24 juni 2009 06:33

Jag gillar serien Bones och Criminal minds. Men det är nog det enda jag följer.
/Hella

http://www.marihelena.net

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av eva - 31 augusti 2009 16:46

Jag har den sista tiden insett att jag tappat lusten att blogga. Tycker att bloggen tar tid, tid som jag inte har.   Därför tackar jag för mig och stänger denna blogg.   Jag har fått flera bloggvänner och det har varit jättekul att lära känna er. Är...

Av eva - 22 augusti 2009 11:54

Ja, i tisdags började skolan med allt det kaos det innebär.   Till denna termin har flera klasser bytt klassrum och alla elever kommer ju inte ihåg var de ska gå. Allt material som vi beställde i JUNI dök upp nu i veckan och detta innebär att vi int...

Av eva - 17 augusti 2009 11:52

  Bättre en uppriktig fiende än en falsk vän.

Av eva - 10 augusti 2009 18:32

  Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcksfärd och utan tvekan det mest betydelsefulla. Platon ...

Av eva - 3 augusti 2009 11:36

  Erfarenheten är en bra lärare, men han skickar svinaktigt dyra räkningar. Minna Antrim ...

Ovido - Quiz & Flashcards