Direktlänk till inlägg 2 augusti 2008

Städ- och tvättdag.

Av eva - 2 augusti 2008 14:58

I det fina sommarvädret har städning och tvättning av kläder haft låg prioritering. Tvättiden har blivit ombokad ett antal gånger pga att de lovat fint väder. Men idag regnar det, så det är helt ok (och nödvändigt) att städa och tvätta.


Hittills har semestern varit jätteskön, mycket tack vare det fina vädret. Men jag känner av tröttheten även när jag är ledig. Har till exempel inte orkat med en riktig heldagsutflykt, alltså från morgon till sena kväll.


Jag och en kompis brukar alltid åka till Waxholm en gång varje sommar. Men i år har jag inte orkat, eftersom jag vet att det tar verkligen en hel dag  att göra denna utflykt.


Ska iväg till läkaren igen i slutet av augusti. Undra vad min sänka ligger på nu?!  


Hoppas ni alla har det bra. Kram

 
 
Sissi i Norge

Sissi i Norge

2 augusti 2008 19:32

Her kom ikke regnet før vi vel var kommet i gang i blåbærskogen...
Skal henge noe klær ut til tørk på verandaen, for der er det tak over. Klesvask er ikke spes morsomt, men det må gjøres...
Ønsker deg en fin helg.

http://sissi-mor.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Christa

3 augusti 2008 12:35

Tänkte meddela att nu dag 3 känns inte minsta lilla lukt ifrån musens bur.
Helt oroligt.
Dottern har döpt honom till Remy.
Jag är rätt kass idag så jag loggar ut nu.
Ha det gott
Christa

 
Christa

Christa

4 augusti 2008 12:29

Känner inte för ngt idag men måste väl ta tag i tvätten jag också. Är grymt trött idag. Men det går väl över.
Idag börjar mannen jobba och dagarna blir lite annorlunda.
Känns lite konstigt efter att ha haft honom hemma i fem veckor. Men man vänjer sig väl fort igen.
Ha det gott vännen o gör inte mer än du orkar.
Styrke kram
Christa

http://hissen.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av eva - 31 augusti 2009 16:46

Jag har den sista tiden insett att jag tappat lusten att blogga. Tycker att bloggen tar tid, tid som jag inte har.   Därför tackar jag för mig och stänger denna blogg.   Jag har fått flera bloggvänner och det har varit jättekul att lära känna er. Är...

Av eva - 22 augusti 2009 11:54

Ja, i tisdags började skolan med allt det kaos det innebär.   Till denna termin har flera klasser bytt klassrum och alla elever kommer ju inte ihåg var de ska gå. Allt material som vi beställde i JUNI dök upp nu i veckan och detta innebär att vi int...

Av eva - 17 augusti 2009 11:52

  Bättre en uppriktig fiende än en falsk vän.

Av eva - 10 augusti 2009 18:32

  Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcksfärd och utan tvekan det mest betydelsefulla. Platon ...

Av eva - 3 augusti 2009 11:36

  Erfarenheten är en bra lärare, men han skickar svinaktigt dyra räkningar. Minna Antrim ...

Ovido - Quiz & Flashcards