Direktlänk till inlägg 4 augusti 2008

Har gett upp................

Av eva - 4 augusti 2008 12:46

Jag har haft som princip att inte tillåta mitt lejon ligga på databordet, men de senaste veckorna har han blivit riktigt sällskapssjuk. VÄRRE än vanligt. När jag sitter vid datorn SKA han ligga bakom dataskärmen! Det går inte att hindra honom! Och det är ju bättre att han ligger och sover där, än att vandra omkring på tangentbordet. Så numera har han min tillåtelse att ligga bakom datorn, när jag sitter framför den. Får väl se hur detta slutar.....


Annars gör jag inte många knop. Funderar på att gå ner på stan och bara skrota men....  SMHI har lovat regn i massor där jag bor. Så nu går jag bara och väntar på regnet och inget blir gjort, men jag har ju semester så egentligen MÅSTE jag inte göra något. Får se om jag kommer iväg till stan.


Ha en bra dag. Kram från mig och ett sovandes lejon bakom datorn.


 
 
Sissi i Norge

Sissi i Norge

4 augusti 2008 16:31

ja, de merkelige kattene! Den grå katten her hos oss (som kalles bare pus) elsker å ligge bak skjermen.
Vet ikke hvorfor hun plutselig kom på den plassen....men det er bedre enn at de legger seg over tastaturet da,,,det er også prøvd her da..

http://sissi-mor.bloggagratis.se

 
xlinx

xlinx

4 augusti 2008 16:56

Det der så kjent ut :) Min Snorre var glad i å løpe over tastaturet før, men av en eller annen grunn er ikke det like morsomt lenger. Men det hender seg jo at han må ta snarveien over likevel.

http://xlinx.bloggagratis.se

 
Anita

Anita

4 augusti 2008 18:42

Hejsan vännen!
Vilken myskatt du har. Det kanske är varmt och gott där bakom.
Ibland blir man lite rastlös, jag hör att du är det. Men ger dej lov att bara göra ingenting. Jag har inte gjort så mycket idag heller. c",)
Må så gott.
Kram, Anita

http://anita.bloggagratis.se

 
Yvonne

Yvonne

4 augusti 2008 18:46

Njut av din semester så länge den varar. Å lejonet kaaaan väl få ligga där då...han ser så snäll ut. Inte stör han inte!
Kram!

http://trissemojs.bloggagratis.se

 
Charlotte

Charlotte

4 augusti 2008 21:39

hej, ja här har vi fått regn så det räcker och blir över. Det öste ner här för ett par timar sedan och jag tror det småregnar fortfarande. Aldrig är man nöjd med vädret vad det än är sol eller regn. Mysigt med katt som ligger och sover bakom datorn. Måste berätta att vår ena sköldpadda är helt tokig så fort xbox360 är på, då smitter han bakom och lägger sig vid sladdutaget där det är varmt och skönt. Han ser så lycklig ut som om det var en kär vän han låg vid, ja lycklig då på sköldpaddors vis. Oj, måste nog säga att det är en landsköldpadda. Ha en fortsatt fin semester.

http://charlottas.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av eva - 31 augusti 2009 16:46

Jag har den sista tiden insett att jag tappat lusten att blogga. Tycker att bloggen tar tid, tid som jag inte har.   Därför tackar jag för mig och stänger denna blogg.   Jag har fått flera bloggvänner och det har varit jättekul att lära känna er. Är...

Av eva - 22 augusti 2009 11:54

Ja, i tisdags började skolan med allt det kaos det innebär.   Till denna termin har flera klasser bytt klassrum och alla elever kommer ju inte ihåg var de ska gå. Allt material som vi beställde i JUNI dök upp nu i veckan och detta innebär att vi int...

Av eva - 17 augusti 2009 11:52

  Bättre en uppriktig fiende än en falsk vän.

Av eva - 10 augusti 2009 18:32

  Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcksfärd och utan tvekan det mest betydelsefulla. Platon ...

Av eva - 3 augusti 2009 11:36

  Erfarenheten är en bra lärare, men han skickar svinaktigt dyra räkningar. Minna Antrim ...

Ovido - Quiz & Flashcards