Direktlänk till inlägg 5 augusti 2008

Ovädret som kom av sig.

Av eva - 5 augusti 2008 12:22

Under gårdagen varnade SMHI att ett oväder skulle komma in över mina trakter, storm och mycket regn var att räkna med till kvällen/natten. Så när jag gick och lade mig igår stängde jag min balkongdörr, för om vinden ligger på åt fel håll kan det regna in på parkettgolvet. Men när jag vaknade imorse var det hellugnt, blött av regn visserligen men inga tecken på någon storm. Skönt!


Värre har det varit i andra delar av vårt avlånga land har jag förstått.


Ha en bra dag och carpe diem. Kram

 
 
A-E

A-E

5 augusti 2008 12:50

Tack för dina tröstande ord. Jag tycker det är jättejobbigt att se honom dålig. Jag måste ha tålamod här.
Kram

http://kattmamma.bloggagratis.se

 
Charlotte

Charlotte

6 augusti 2008 09:37

Hej, nu börjar det gå mot höst och vanliga rutiner i mitt hem. Jag hoppas det blir lite bättre tid för mig att snurra runt och hälsa på hos er andra och framför allt lämna ett tassavtryck. Jag har inte ens hunnit med att svara på kommentarer i min egen blogg. Jag har fått en efterhängsen kommenterare av det manliga könet som tydligen gör sitt bästa för att reta upp mig, stackars krake för han lyckas inte alls med det. FÖr inte begriper jag hälften av vad han menar. Tja, vissa har väl inget annat för sig än att hålla på skriva en massa dravel, men lite roligt är det ju trots allt jag får mig ett gott skratt. Hoppas allt är bra med dig och Lejonet. Här har det regnat och blåst i flera dagar men idag är det sol igen. Det var visst meningen att vi skulle ut idag, men min make har okupperat badet så inte vet jag om vi kommer oss iväg. Han har varit där i 30 minuter redan!

http://charlottas.bloggagratis.se

 
Christa

Christa

6 augusti 2008 10:45

Satt precis o skrev ett inlägg när din komentar poppade upp. Det känns skönt att så många reagerar som jag.
Gissar att comviq kommer undan med att brevet är sänt till målsman även om innehållet är tänkt till barnet.
Har en sjuker voffe idag och är rätt trött.
Tittar in snart igen
Christa

http://hissen.blogg.se

 
Sissi i Norge

Sissi i Norge

7 augusti 2008 17:10

Vi hadde lyn og torden i går, Jeg liker det, og synes det er fascinerende, men hunden var så urolig og rastløs at det var vondt å se på. Kattene, derimot, ville ut som vanlig - og de kom inn gjennom soveromsvinduet mitt etter at jeg hadde lagt meg. SOM VANLIG. Og de kom ikke sammen, nei da. Først kom pus, så jeg måtte stå opp og følge henne på kjøkkenet(dørene er lukket om natten for at de ikke skal stå og skrape og mjaue på min dør hele natten).
Da jeg vel nærmet meg søvnen, kom Nikko....samme prosedyre der....inn på kjøkkenet med ham. Det tar sin tid - for han har det ALDRI travelt--

http://sissi-mor.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av eva - 31 augusti 2009 16:46

Jag har den sista tiden insett att jag tappat lusten att blogga. Tycker att bloggen tar tid, tid som jag inte har.   Därför tackar jag för mig och stänger denna blogg.   Jag har fått flera bloggvänner och det har varit jättekul att lära känna er. Är...

Av eva - 22 augusti 2009 11:54

Ja, i tisdags började skolan med allt det kaos det innebär.   Till denna termin har flera klasser bytt klassrum och alla elever kommer ju inte ihåg var de ska gå. Allt material som vi beställde i JUNI dök upp nu i veckan och detta innebär att vi int...

Av eva - 17 augusti 2009 11:52

  Bättre en uppriktig fiende än en falsk vän.

Av eva - 10 augusti 2009 18:32

  Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcksfärd och utan tvekan det mest betydelsefulla. Platon ...

Av eva - 3 augusti 2009 11:36

  Erfarenheten är en bra lärare, men han skickar svinaktigt dyra räkningar. Minna Antrim ...

Ovido - Quiz & Flashcards