Direktlänk till inlägg 12 augusti 2008

Back to work

Av eva - 12 augusti 2008 05:36

Ja, igår var första dagen efter semestern. Kul att se alla kollegor igen :-) 

Denna första vecka har vi studiedagar och planering och då blir det heltid måndag - torsdag för mig, fredagen får jag ledigt. Är svårt att tillgodogöra sig föreläsningar om jag bara skulle vara med halva dagarna. Men ack så trött jag är.


Skriver bara detta inlägg för att tala om att jag nog inte orkar skriva något mer innan helgen.


Önskar er alla en riktigt skön vecka. Kram och Carpe Diem!

 
 
christel

christel

12 augusti 2008 11:01

usch ja det e alltid jobbigt o komma tillbaka efter semestern men samtidigt lite roligt oxå. Hoppas allt ebra med dig, här kanske lite bättre (vågar ju snart inte säga att man mår bra hehe) tack för att du bryr dig om o tittar in till mig på bloggen eva det känns så gott att man inte e helt ensam i denna resa. Va rädd om dig o jobba nu inte för hårt...kram från christel

http://www.kristallens.blogg.se

 
Christa

Christa

12 augusti 2008 14:27

Det tar på krafterna att ställa om sina vanor igen.
Jag har inga större omställningar här men är ändå riktigt jätte trött mest hela tiden.
Ha det så gott vännen och pussa på lejonet från mig
Christa

http://hissen.blogg.se

 
Ingen bild

Sissi i Norge

12 augusti 2008 16:44

Min første dag etter ferien var i dag. Gikk bra, men det var så travelt!! Tok på meg ekstra vakt torsdag også. Ellers skal jeg jobbe denne helgen, tre netter fra fredag kveld. Håper de ikke blir travle!!

 
Charlotte

Charlotte

14 augusti 2008 09:43

Här sker det inte så många förändringar. Skolan har börjat och med den nya tag i en ny del av sönernas liv.
Jag säger som Christa, jag är trött för det mesta vet inte varför... kanske brist på aktivitet vem vet.
Hoppas du har det bra, kram till Lejonet och dig.

http://charlottas.bloggagratis.se

 
Christa

Christa

14 augusti 2008 11:34

Idag har jag lillgrabben hemma pga planeringsdag.
Jag förstår att dom dagarna måste till för att få allt att funka.
Jag bara undrar hur dom reder ut det som inte kan ta ledigt eller inte har ngn anhörig som kan ställa upp. Jag har turen att skolan inte har börjat ännu så tonåringen tar sig an grabben idag när jag är dålig.
Hoppas du kommer in jobb rytmen igen men det brukar man göra ganska snabbt.

http://hissen.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av eva - 31 augusti 2009 16:46

Jag har den sista tiden insett att jag tappat lusten att blogga. Tycker att bloggen tar tid, tid som jag inte har.   Därför tackar jag för mig och stänger denna blogg.   Jag har fått flera bloggvänner och det har varit jättekul att lära känna er. Är...

Av eva - 22 augusti 2009 11:54

Ja, i tisdags började skolan med allt det kaos det innebär.   Till denna termin har flera klasser bytt klassrum och alla elever kommer ju inte ihåg var de ska gå. Allt material som vi beställde i JUNI dök upp nu i veckan och detta innebär att vi int...

Av eva - 17 augusti 2009 11:52

  Bättre en uppriktig fiende än en falsk vän.

Av eva - 10 augusti 2009 18:32

  Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcksfärd och utan tvekan det mest betydelsefulla. Platon ...

Av eva - 3 augusti 2009 11:36

  Erfarenheten är en bra lärare, men han skickar svinaktigt dyra räkningar. Minna Antrim ...

Ovido - Quiz & Flashcards