Direktlänk till inlägg 15 september 2008

Utmaning från Dockmamman

Av eva - 15 september 2008 16:45

1. Vilken mat äter du oftast ?

Jag äter gärna pasta med någon god sås.


2.När du är på kalas,är du personen som sitter eller hjälper du till att duka av ?

Att hjälpa till sitter i ryggmärgen, så därför sitter jag inte still utan hjälper till att duka av.


3. Var sitter du helst när du bloggar ?

An någon outgrundlig anledning så sitter jag framför datorn när jag bloggar och datorn är parkerad på ett lite datorbord.


4.  Köper du ofta Triss ?

Jag köper aldrig lotter. Är rädd att jag "måste" köpa en till om jag inte vinner och en till för att vinna osv......


5. Vilket land/stad har varit din bästa semester ?

Det var nog en resa till Dubrovnik innan staden bombades.


6. Vilken TV kanal tittar du mest på ?

Önskar att jag hade TV 4 fakta eller Discovery eftersom jag gillar den typen av program. Nu blir det olika kanaler där jag kan se fakta- och naturprogram.

Instruktioner:

Svara på alla frågor.

Välj ut 4 personer som du vill ska svara och utmana dom i deras bloggar,

be dem läsa din.

Låt personen som utmanade dej veta när du svarat på utmaningen


Jag utmanar: Kattmamman, Christa, Charlotte och Xlinx



 
 
A-E

A-E

15 september 2008 19:11

Hej! Har antagit utmanningen!
Krya på dig.

http://kattmamma.bloggagratis.se

 
Helena

Helena

16 september 2008 20:47

Önska mig lycka till imorgon onsdag, det kan behövas många lyckosparkar
/Helena

http://www.marihelena.net

 
xlinx

xlinx

16 september 2008 22:22

Utmaning mottatt og besvaret! Håper alt står bra til hos deg og ditt lejon.

http://xlinx.bloggagratis.se

 
Christa

Christa

17 september 2008 11:16

Filåt att jag inte antagit utmaningen ännu.
Har varit lite mkt runtomkring och kroppen har strejkat osv.
Får se om jag tar mig an den senare. Annars lovar jag bättring om ngn ny dyker upp.
Kram på dig
Christa

http://hissen.blogg.se

 
Ingen bild

Christa

17 september 2008 18:16

Höll precis på att lägga in lite fina bilder när din kommentar kom.
Kika gärna in igen om du har tid, och förvånas

Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av eva - 31 augusti 2009 16:46

Jag har den sista tiden insett att jag tappat lusten att blogga. Tycker att bloggen tar tid, tid som jag inte har.   Därför tackar jag för mig och stänger denna blogg.   Jag har fått flera bloggvänner och det har varit jättekul att lära känna er. Är...

Av eva - 22 augusti 2009 11:54

Ja, i tisdags började skolan med allt det kaos det innebär.   Till denna termin har flera klasser bytt klassrum och alla elever kommer ju inte ihåg var de ska gå. Allt material som vi beställde i JUNI dök upp nu i veckan och detta innebär att vi int...

Av eva - 17 augusti 2009 11:52

  Bättre en uppriktig fiende än en falsk vän.

Av eva - 10 augusti 2009 18:32

  Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcksfärd och utan tvekan det mest betydelsefulla. Platon ...

Av eva - 3 augusti 2009 11:36

  Erfarenheten är en bra lärare, men han skickar svinaktigt dyra räkningar. Minna Antrim ...

Ovido - Quiz & Flashcards