Alla inlägg den 15 september 2008

Av eva - 15 september 2008 16:45

1. Vilken mat äter du oftast ?

Jag äter gärna pasta med någon god sås.


2.När du är på kalas,är du personen som sitter eller hjälper du till att duka av ?

Att hjälpa till sitter i ryggmärgen, så därför sitter jag inte still utan hjälper till att duka av.


3. Var sitter du helst när du bloggar ?

An någon outgrundlig anledning så sitter jag framför datorn när jag bloggar och datorn är parkerad på ett lite datorbord.


4.  Köper du ofta Triss ?

Jag köper aldrig lotter. Är rädd att jag "måste" köpa en till om jag inte vinner och en till för att vinna osv......


5. Vilket land/stad har varit din bästa semester ?

Det var nog en resa till Dubrovnik innan staden bombades.


6. Vilken TV kanal tittar du mest på ?

Önskar att jag hade TV 4 fakta eller Discovery eftersom jag gillar den typen av program. Nu blir det olika kanaler där jag kan se fakta- och naturprogram.

Instruktioner:

Svara på alla frågor.

Välj ut 4 personer som du vill ska svara och utmana dom i deras bloggar,

be dem läsa din.

Låt personen som utmanade dej veta när du svarat på utmaningen


Jag utmanar: Kattmamman, Christa, Charlotte och Xlinx



Av eva - 15 september 2008 16:12

Tusen tack för alla krya-på-dig-hälsningar. Hostan är rätt ok under dagen, men jag hostar en del på morgonen. Har orkat jobbat idag, men var jättetrött när jag kom hem. Det är tur att jag inte jobbar mer än fyra timmar. Jag känner mig även lite illamående, men det är säkert en biverkan av min hostmedicin. Enligt FASS kan man känna sig illamående av den.


Jag fick ett råd av Dockmamman att jag skulle ligga på höger sida. Enligt hennes mormor så skulle man hosta mindre. Jag blev full i skratt när jag läste det. Jag är nämligen en person som absolut inte ligger still i sängen. Både kudden och täcket brukar någon gång under natten befinna sig på golvet. Underlakanet brukar ligga som en hög någonstans i sängen. Så Dockmamman, jag vet inte om det hjälpte för jag kunde inte ligga still. Men tack ändå för tipset.


Ha en bra kväll. Själv ska jag krypa till kojs tidigt och lyssna på en bok, "Berättelsen om herr Roos" av Håkan Nesser. Det är han själv som läst in boken och han har en jättebra röst. Videon är programmerad för Herr Poirot, som jag inte orkar se ikväll. Videon är allt en bra uppfining.


Kram till er alla.

Av eva - 15 september 2008 16:11


Vänner är

en skattefri

förmögenhet.

Okänd författare

Ovido - Quiz & Flashcards