Alla inlägg den 4 oktober 2008

Av eva - 4 oktober 2008 17:21

Ja, nu är det evigheter sedan jag var inne på bloggen. Har inte besökt någons blogg på flera dagar och det är ju jättelänge sedan jag själv skrev något. Fråga mig inte vart veckan har tagit vägen för det vet jag inte.


Här rullar livet på som vanligt och jag jobbar på som vanligt. Ja, nästan i alla fall.

Den hjärtsjuke pojken på min skola, som jag berättat om, har blivit mitt ansvar vissa lektioner och raster. Att hitta någon assistent åt honom är omöjligt. Nästan i alla fall, tre eftermiddagar i veckan så är det en tjej som jobbar och enbart har koll på honom. På torsdagar har mitt schema blivit ändrat, så att jag nu jobbar 09.30-13.30 Förut jobbade jag 08.30-12.30 Anledningen till ändringen är att jag ska ha koll på honom på fritids. Så nu ser jag till att alltid ha min mobiltelefon fulladdad och att den ligger i min ficka.


Hoppas att ni alla har det bra. Ska ni ta mig en titt in hos er.

Önskar er alla en trevlig lördagskväll.


Kram

Ovido - Quiz & Flashcards