Alla inlägg den 22 oktober 2008

Av eva - 22 oktober 2008 17:10

Jag blev utmanad av Kattmamman, http://aehandmade.wordpress.com  på följande: berätta sju saker om dig, det kan vara både alldagliga och knäppa. Så här kommer sju saker om mig:

1. Jag är punktlighetspedant.

2. Jag är morgonpigg.

3. Jag gillar att spela data- och tvspel.

4. Jag är en bokslukare.

5. Jag sover alltid på bussen på väg hem från jobbet.

6. Jag älskar sommaren för då kan jag bada utomhus.

7. Jag räknar till tio på fyra olika språk när simmar i simbassängen.


Jag utmanar följande personer:


Här nedan hittar ni reglerna.

 Reglerna är följande:
* Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
* Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
* Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

Ovido - Quiz & Flashcards