Direktlänk till inlägg 9 november 2008

Surt lejon

Av eva - 9 november 2008 10:25

Mitt lejon får absolut inte ligga på tangentbordet, men med jämna mellanrum tar han sig en promenad på det eller lägger sig på det.


Just nu har vi haft en diskussion om huruvida han får vara där eller inte. Han vägrar att acceptera att han inte får vara på tangentbordet. Nu har jag lyft bort honom från tangentbordet för femti-elfte gången, därför ligger han bakom datorn och tjurar. Se bild här nedan.

 
 
Potter & Pysen

Potter & Pysen

9 november 2008 12:43

Det är samma här. Det är ju så varmt och skönt att ligga där och så får man ju lite uppmärksamhet av matte!

Mjau från oss.

http://aehandmade.wordpress.com

 
Dockmamman

Dockmamman

9 november 2008 21:44

Hm, vad är det med våra katter, min är precis likadan...

http://stickmonster.bloggagratis.se

 
Christa

Christa

13 november 2008 18:31

Typiskt katt drag det där tydligen.
Majja är som tokig. Hon vill jaga muspekaren hela tiden.
NU har hon gett upp för stunden.
Ist ligger hon nu bakom min rygg och tvärsover så jag iaf inte ska få sitta skönt när jag är så dum..
Ha det fint vännen

http://hissen.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av eva - 31 augusti 2009 16:46

Jag har den sista tiden insett att jag tappat lusten att blogga. Tycker att bloggen tar tid, tid som jag inte har.   Därför tackar jag för mig och stänger denna blogg.   Jag har fått flera bloggvänner och det har varit jättekul att lära känna er. Är...

Av eva - 22 augusti 2009 11:54

Ja, i tisdags började skolan med allt det kaos det innebär.   Till denna termin har flera klasser bytt klassrum och alla elever kommer ju inte ihåg var de ska gå. Allt material som vi beställde i JUNI dök upp nu i veckan och detta innebär att vi int...

Av eva - 17 augusti 2009 11:52

  Bättre en uppriktig fiende än en falsk vän.

Av eva - 10 augusti 2009 18:32

  Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcksfärd och utan tvekan det mest betydelsefulla. Platon ...

Av eva - 3 augusti 2009 11:36

  Erfarenheten är en bra lärare, men han skickar svinaktigt dyra räkningar. Minna Antrim ...

Ovido - Quiz & Flashcards