Alla inlägg den 29 november 2008

Av eva - 29 november 2008 13:01


www.hitta.se hittade jag bilder på mitt hus. Och det ni ser här är entrén till min uppgång.  Jag bor en ½ trappa upp och har tyvärr inga fönster åt  detta håll. 


Vi är sex trappuppgångar i mitt hus och det ser ut som ett upp och nervänt L som är spegelvänt. I min länga är det fyra uppgångar och i den andra längan är det två uppgångar. Tillsammans är det 42 lägenheter.


Jag trivs jättebra där jag bor. Vi har en stor gemensam trädgård och närhet till fina strövområden. In till centrum går jag på 30-35 minuter.


Ett par minuters gångväg ifrån mig finns ICA, konsum, tobaksaffär som också fungerar som post, vi har också blomsteraffär, bank och ett mäklarkontor runt det lilla torget som finns här.


Det skulle vara väldigt roligt att få veta hur ni andra bor och hur det ser ut där. Så detta blir min utmaning till alla som vill anta den. Lämna gärna en kommentar om du antar den.


Ha en bra advents helg. Kram



Ovido - Quiz & Flashcards