Direktlänk till inlägg 19 november 2008

Ett tunt snötäcke

Av eva - 19 november 2008 16:49

Till barnens stora glädje var det ett väldigt tunt snötäcke som knappt täckte marken ute idag. Genast kom stjärtlapparna fram och barnen susade ner för den lilla kulle vi har på skolgården. Tack och lov har det varit kallt hela dagen, så den lilla snön som fanns låg kvar hela dagen.


Men igår regnade det hela dan och idag, eller rättare sagt, natten mot idag sjönk temperaturen så det var även isgata ute. Än så länge har jag stått på benen, men jag måste gå till affären och handla. Så jag ska inte ropa hej än.


Ha det så gott och sköt om er. Kram

 
 
Helena

Helena

21 november 2008 16:05

Hur har du det?
/Helena

http://www.marihelena.net

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av eva - 31 augusti 2009 16:46

Jag har den sista tiden insett att jag tappat lusten att blogga. Tycker att bloggen tar tid, tid som jag inte har.   Därför tackar jag för mig och stänger denna blogg.   Jag har fått flera bloggvänner och det har varit jättekul att lära känna er. Är...

Av eva - 22 augusti 2009 11:54

Ja, i tisdags började skolan med allt det kaos det innebär.   Till denna termin har flera klasser bytt klassrum och alla elever kommer ju inte ihåg var de ska gå. Allt material som vi beställde i JUNI dök upp nu i veckan och detta innebär att vi int...

Av eva - 17 augusti 2009 11:52

  Bättre en uppriktig fiende än en falsk vän.

Av eva - 10 augusti 2009 18:32

  Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcksfärd och utan tvekan det mest betydelsefulla. Platon ...

Av eva - 3 augusti 2009 11:36

  Erfarenheten är en bra lärare, men han skickar svinaktigt dyra räkningar. Minna Antrim ...

Ovido - Quiz & Flashcards