Direktlänk till inlägg 27 november 2008

Utmanad av Helena

Av eva - 27 november 2008 08:42

Ja, utmaningen består i att skriva ner sju alldagliga och oväntade saker om mig själv. Denna utmaning fick jag av www.marihelena.net


1. Kryddburkarna på hyllan står i bokstavsordning.

2. Älskar att spela data- och tv-spel.

3. När jag har tvättat strumpor och hänger upp dem, så måste de hänga parvis.

4. Fiskbullar är en maträtt som jag absolut inte kan äta. Blir illamående bara jag känner lukten av dem eller ser dem.

5. Måste läsa något varje kväll innan jag somnar.

6. Är alltid ute i god tid. Är alltid på busshållplatsen minst fem minuter innan bussen avgår.

7. Somnar nästan alltid när jag åker tåg, buss eller bil.


Är det någon som vågar anta denna utmaning, så lämna gärna en kommentar här.


Ha en bra dag och glöm inte: Carpe diem.


Kram till er alla.

 
 
Sissi i Norge

Sissi i Norge

28 november 2008 19:33

Vil ønske deg en fin adventshelg. Jeg skal jobbe i helgen, men skal vel kose meg når jeg er hjemme..
Har litt nytt i bloggen til en forandring.

http://sissi-mor.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av eva - 31 augusti 2009 16:46

Jag har den sista tiden insett att jag tappat lusten att blogga. Tycker att bloggen tar tid, tid som jag inte har.   Därför tackar jag för mig och stänger denna blogg.   Jag har fått flera bloggvänner och det har varit jättekul att lära känna er. Är...

Av eva - 22 augusti 2009 11:54

Ja, i tisdags började skolan med allt det kaos det innebär.   Till denna termin har flera klasser bytt klassrum och alla elever kommer ju inte ihåg var de ska gå. Allt material som vi beställde i JUNI dök upp nu i veckan och detta innebär att vi int...

Av eva - 17 augusti 2009 11:52

  Bättre en uppriktig fiende än en falsk vän.

Av eva - 10 augusti 2009 18:32

  Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcksfärd och utan tvekan det mest betydelsefulla. Platon ...

Av eva - 3 augusti 2009 11:36

  Erfarenheten är en bra lärare, men han skickar svinaktigt dyra räkningar. Minna Antrim ...

Ovido - Quiz & Flashcards