Direktlänk till inlägg 27 augusti 2008

God kväll.

Av eva - 27 augusti 2008 20:06

Här rullar dagarna på för fullt, men fråga mig inte varför jag inte har skrivit något här. Kan bara säga: det har inte blivit av. Ett stort tack för alla gulliga kommentarer. Det är skönt att veta att andra tänker på en.


I förra veckan var jag iväg och köpte en ny köksfläkt. Den gamla bara låter men har verkligen ingen funktion längre. I söndags hade jag avtalat med en kille att komma och hjälpa mig att montera upp den. Innan han kom, packade jag upp fläkten. Skruvar och monteringsanordningar skulle finnas med stod det på en lapp som låg i kartongen och detta sade också försäljaren. Men hur jag än letade så hittade jag inga skruvar mm. OTUR :-(   I måndags cyklade jag iväg till affären och fick ett paket med skruvar och övriga saker, i morgon kommer killen och sätter upp fläkten. Sedan behöver inte mitt kök likna en dimmig dag :-)


Ha en bra kväll. Kram från mig och lejonet

 
 
Anita

Anita

28 augusti 2008 19:00

Hej vännen!
Åh, vad skönt det ska bli för dej med ny fläkt i köket. Hoppas att allt funkar när den ska sättas upp.
Ha det gott.
Kram, Anita

http://anita.bloggagratis.se

 
Sissi i Norge

Sissi i Norge

29 augusti 2008 14:20

Nå har jeg begynt å legge ut bilder fra Tallinn på bloggen min.
Nettopp kommet fra travel dag på jobb, så nå skal jeg på butikken og handle litt til helgen og lage middag etterpå.
BLir vel taco eller pizza, tenker jeg.

http://sissi-mor.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Gunsan

31 augusti 2008 19:03

Jag kanske ska börja att sköta om min fläkt lite oftare men det är säkert försent att börja tänka på att göra ren den lite oftare.Hoppas att den fungerar i några år till.Kram Gunsan.Lycka till med fläkten!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av eva - 31 augusti 2009 16:46

Jag har den sista tiden insett att jag tappat lusten att blogga. Tycker att bloggen tar tid, tid som jag inte har.   Därför tackar jag för mig och stänger denna blogg.   Jag har fått flera bloggvänner och det har varit jättekul att lära känna er. Är...

Av eva - 22 augusti 2009 11:54

Ja, i tisdags började skolan med allt det kaos det innebär.   Till denna termin har flera klasser bytt klassrum och alla elever kommer ju inte ihåg var de ska gå. Allt material som vi beställde i JUNI dök upp nu i veckan och detta innebär att vi int...

Av eva - 17 augusti 2009 11:52

  Bättre en uppriktig fiende än en falsk vän.

Av eva - 10 augusti 2009 18:32

  Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcksfärd och utan tvekan det mest betydelsefulla. Platon ...

Av eva - 3 augusti 2009 11:36

  Erfarenheten är en bra lärare, men han skickar svinaktigt dyra räkningar. Minna Antrim ...

Ovido - Quiz & Flashcards