Alla inlägg den 13 februari 2008

Av eva - 13 februari 2008 16:04

Hejsan!


Har inte haft ork att skriva på några dagar. När jag kommer hem från jobbet, så är jag så trött att jag måste sova. Sedan är det ett och annat här hemma som måste göras och på kvällarna är jag jättetrött.Men ska försöka ta tid till det här.


Sist jag skrev nämnde jag, att jag försöker bryta mitt rutinberoende. Nu har jag kommit på ett sätt att träna mig. Som sagt var så busspendlar jag varje dag till mitt jobb och busspendlare är ett speciellt släkte :-)    Vi sitter nämligen alltid på samma plats i bussen dag efter dag. Jag har bestämt mig för att sitta på en ny  plats varje dag. Jag måste erkänna att det faktiskt är lite jobbigt, men väldigt nyttigt. Jag kan aldrig ändra på någon annan, bara mig själv.


Men någon som inte vill ändra på sig eller rättare sagt sina matvanor, är mitt lejon. Han kom just nu och sa att han var hungrig, eftersom han inte gillade maten jag gav honom innan jag somnade. Så nu får jag sluta och ge honom lite ny mat, han står nämligen och river mig på benen för att få min uppmärksamhet.


Carpe diem. Kram

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards