Alla inlägg den 19 februari 2008

Av eva - 19 februari 2008 16:08

Har nu tvättat färdigt och ska snart gå ner och hämta tvätten. Sedan återstår bara strykningen. Jag är en som stryker min tvätt. Tycker att det är rätt skönt att stå och titta på något bra tv-program och stryka samtidigt.

Har även dammsugit min lägenhet. Men hur kul är det på en skala att fem minuter efter avslutad dammsugning, hitta en halv katt som virvlar omkring i luften + den som tassar omkring på golvet??!! Dammtorkning blev det inget av. Får väl skylla på lejonet :-)

Ha en bra tisdagkväll. Kram

Av eva - 19 februari 2008 07:30

Ja, det blir ju inte roligare än vad man skriver :-)  Min date är med tvättstugan och snabeldraken=dammsugaren. Är ledig från jobbet idag eftersom jag jobbade heldag igår och ska alltså tillbringa denna dag med att utföra hushållsnära tjänster. Att tvätta är helt ok. Men det värsta jag vet är att dammtorka. Jag förstår inte hur det kan bildas så mycket damm på nolltid. Plus att jag har en massa katthår överallt, det blir så eftersom jag har en långhårig katt. Jag brukar säga att jag har en katt som går omkring och en katt som flyger omkring :-)

Hoppas ni alla får en trevlig tisdag.

Glöm inte: carpe diem.  Kram

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards