Direktlänk till inlägg 3 juni 2008

Rik som ett troll......

Av eva - 3 juni 2008 18:08

har jag inte blivit, men idag kom skattepengarna in på mitt konto. Men som jag sa (skrev) igår är pengarna tandmärkta för min tandläkarräkning.

Ja, det är ju skönt att jag slipper att ta av mina andra pengar för att betala den räkningen. Jag kan ju inte påstå att jag blir rik eftersom jag:

* jobbar inom kommunen

* har valt ett kvinnodominerat yrke

* är sjukskriven på halvtid

men jag måste säga att jag trivs med mitt jobb och det är ju värt mycket.


Jag önskar er alla en trevlig kväll. Kram

 
 
Helena

Helena

3 juni 2008 20:47

Jag kollade tidigare och såg att du skrev att utbetalningarna börjar, vad roligt att du bara behövde vänta en dag, om det ens blev det. Tyvärr finns det alltid hål att stoppa pengarna i. Nu ska jag kolla om jag får några pengar.
/Helena

http://www.marihelena.net

 
A-E

A-E

3 juni 2008 21:05

Tänk om man någon gång slapp bekymmra sig över pengar!

http://kttmamma.bloggagratis.se

 
vivan

vivan

3 juni 2008 23:10

Ja käftis är en duktig spargris...1000-lappar bara man öppnar mun...hoppas det blir lite över så att du kan köpa något till dig..kramiz

http://vwellermo.blogg.se

 
christel

christel

3 juni 2008 23:45

Sicken härlig katt du har o vasken var ju verkligen rätt ställe i denna värme haha. Jo då denne damen har verkligen försökt fästa peruken men inte med klister o häftmassa, var på gång idag igen o höll på o sticka ett sånt stift man har på anslagstavlan rakt i skallen haha, jag fäster ju peruken på en stock som ajg kallar Donnan när jag inte använder den, men tur var att jag hejdade mig precis innan haha, det hade känts jag lovar o kanske läckt ut ett o annat oxå haha. Ha nu en go natt o dag o karam på dig från christel

http://www.kristallens.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av eva - 31 augusti 2009 16:46

Jag har den sista tiden insett att jag tappat lusten att blogga. Tycker att bloggen tar tid, tid som jag inte har.   Därför tackar jag för mig och stänger denna blogg.   Jag har fått flera bloggvänner och det har varit jättekul att lära känna er. Är...

Av eva - 22 augusti 2009 11:54

Ja, i tisdags började skolan med allt det kaos det innebär.   Till denna termin har flera klasser bytt klassrum och alla elever kommer ju inte ihåg var de ska gå. Allt material som vi beställde i JUNI dök upp nu i veckan och detta innebär att vi int...

Av eva - 17 augusti 2009 11:52

  Bättre en uppriktig fiende än en falsk vän.

Av eva - 10 augusti 2009 18:32

  Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcksfärd och utan tvekan det mest betydelsefulla. Platon ...

Av eva - 3 augusti 2009 11:36

  Erfarenheten är en bra lärare, men han skickar svinaktigt dyra räkningar. Minna Antrim ...

Ovido - Quiz & Flashcards