Alla inlägg den 1 juni 2008

Av eva - 1 juni 2008 17:34

Hejsan alla fyrbenta och tvåbenta läsare!


Jag har hört talats om och även sett diverse olika fyrbenta varelser här, men ni är dåliga på att skriva inlägg själva. Läste ett av Ozzy häromdagen, jättekul. Men hörrni fyrbenta varelser är det inte dags att skriva lite själva nu och inte bara bli omnämnda av matte. Fördelen med att skriva själv är att då bestämmer du vad som ska stå om dig. Nu vill jag utmana alla fyrbenta varelser jag har hört talats om, andra också givetvis, att skriva inlägg här på bloggen. Jag har hört talats om Pys, Potter, Lady, Mimmi, lånehunden mm och nu vill jag läsa era inlägg.


Min matte har varit på rymmen större delen av dagen, så jag har gjort som jag vill här hemma. Jag har legat på köksbordet, men berätta inte det för henne.

Phu, phu! Det har varit väldigt varmt idag. Men jag har ett favoritställe när det är så här varmt. Ha en skön kväll. Kram från




Ovido - Quiz & Flashcards