Alla inlägg den 7 juni 2008

Av eva - 7 juni 2008 17:56

Ja, denna dag har varit en riktig slappedag. Skönt att ha sådana ibland. Fast lite duktig var jag ju på förmiddagen när jag strök tvätt. Men annars har jag legat i trädgården och läst samt umgåtts med några grannar. Tror att många är bortresta eftersom det är en långhelg  i och med att det var helgdag igår.



Har nyss kommit in och ska sätta mig och göra sommarkort till barnen i klassen. Bara *s* 24 stycken att göra. Ska väl lyssna på fotbollsmatchen mellan Schweiz och Tjeckien medan jag pysslar.


Ha en bra kväll. Kram

Av eva - 7 juni 2008 10:03

Har nu på förmiddagen stukit min tvättt och lyssnat på Camilla Läckbergs senaste bok "Sjöjungfrun". Frågan som kom när boken tog slut var: när kommer nästa bok?

Jag hatar böcker som slutar som denna gjorde. En person har kollapsat och är på väg i ilfart till lassarettet och en annan person sitter i en bil och får se en mötande bil på väg rätt mot sin bil. Sedan är boken slut. Jag hatar sådant här!!!!


Är det någon som vet om det kommer en ny bok av Camilla Läckberg SNART?


Ska snart gå ut och lägga mig i trädgården, i skuggan idag. Eftersom jag tillhör kategorin ljushyade människor, så får jag ta det lugnt med solandet. Gårdagen tillbringades ju i solen.


Jag önskar er alla en skön sommardag. Kram


Carpe diem!

Ovido - Quiz & Flashcards