Alla inlägg den 19 juni 2008

Av eva - 19 juni 2008 08:59

Jag ska till tandläkaren!! Ska alldeles strax cykla iväg till tandläkaren. Idag ska hon rotfylla min tand :-(   På ett sätt känns det rätt så tryggt, trots allt, att gå dit. Jag vet att hon ger mig bra med bedövning samt att jag vet, att det bara är för mig att höja handen så slutar hon. Så jag ska nog överleva denna dag.


Innan jag går hemifrån brukar jag alltid kolla var lejonet håller hus och säga hej då till honom. Men idag kunde jag inte hitta honom. Till slut var jag övertygad att han låg under badkaret. Den "knäppskallen" kan bara krypa in under badkaret, men har inte förstått hur han tar sig därifrån. Men det var alldeles tyst under badkaret och tyst var det också i resten av lägenheten. Men till slut hittade jag honom här.

Ha en bra dag och glöm inte: Carpe diem. Kram till er alla.


Av eva - 19 juni 2008 07:54

Sverige fick stryk mot Ryssland igår och är nu ute ur Em :-(    Matte sov på soffan större delen av matchen, fast hon påstår att hon bara vilade ögonen och lyssnade på matchen. Men jag tror henne inte. Hon gav ifrån sig vissa ljud som bara kan sammankopplas med sömn. Jag försökte hålla henne vaken genom att slicka henne i ansiktet med jämna mellanrum, men det hjälpte inte så mycket.


Jag önskar er alla en riktig skön dag. Mjau, mjau från mig.

Ovido - Quiz & Flashcards