Direktlänk till inlägg 6 juni 2008

Bad

Av eva - 6 juni 2008 19:49

Idag har jag tagit säsongens första dopp. Tyvärr har jag inte många kompisar som tycker om att bada. När jag bodde på västkusten var det självklart att man befann sig vid/i vattnet sådana här varma dagar.


Men tack och lov har jag en arbetskamrat som också älskar att bada, så vi åker ut och badar tillsammans en hel del.


Idag gick turen till en campingplats cirka 3 mil utanför staden. Jag visste att det var en campingplats där, men jag har alltid trott att det är en liten campingplats eftersom den ligger ute på vischan. Men det var en stor campingplats med en liten fin badplats. Vattnet var rent och fint samt varmt. Det var säkert 24 grader i vattnet. Jätteskönt.


Vi hade lunch med oss, så vi satt där i gröngräset och njöt av vår lunch, värmen och en underbar natur.


Mitt lejon fick lax till middag idag eftersom det är hans födelsedag. I morgon kommer hans fyrbenta kompis Henrik på besök, med sin matte. Det vet han inte om, så det kommer att bli en glad överraskning för honom. Henrik och hans matte bor i samma hus som mig, men i en annan uppgång.


Ha en skön sommarkväll. Kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av eva - 31 augusti 2009 16:46

Jag har den sista tiden insett att jag tappat lusten att blogga. Tycker att bloggen tar tid, tid som jag inte har.   Därför tackar jag för mig och stänger denna blogg.   Jag har fått flera bloggvänner och det har varit jättekul att lära känna er. Är...

Av eva - 22 augusti 2009 11:54

Ja, i tisdags började skolan med allt det kaos det innebär.   Till denna termin har flera klasser bytt klassrum och alla elever kommer ju inte ihåg var de ska gå. Allt material som vi beställde i JUNI dök upp nu i veckan och detta innebär att vi int...

Av eva - 17 augusti 2009 11:52

  Bättre en uppriktig fiende än en falsk vän.

Av eva - 10 augusti 2009 18:32

  Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcksfärd och utan tvekan det mest betydelsefulla. Platon ...

Av eva - 3 augusti 2009 11:36

  Erfarenheten är en bra lärare, men han skickar svinaktigt dyra räkningar. Minna Antrim ...

Ovido - Quiz & Flashcards