Direktlänk till inlägg 29 juni 2008

Host, host......

Av eva - 29 juni 2008 14:23

ja, så låter jag numera. Detta virus kom nog via datorn från bloggvännen Yvonne, som nu är frisk (nästan i alla fall).


Jag hostar så all kraft försvinner från mig. Orkar inte göra så mycket och om jag gör något så börjar jag hosta. Som tur är har jag super-duper hostmedicin hemma. Den innehåller morfin, så jag sover jättegott. Tar mig en sup morgon och kväll.


Har just sett ännu en Morden i Midsomerfilm. Tyvärr råkade jag slumra till lite och vaknade lagom till när de arresterade mördaren, som tur var. Mitt lejon var inte intresserad filmen. Tacka vet jag fotboll, sa han. Han ska se matchen ikväll, men det får han göra ensam. Jag behöver sova.


Ha det så bra och sköt om er. Kram

 
 
Yvonne

Yvonne

29 juni 2008 17:10

Oj oj va ha jä ställt te mä nu rá!? Ja nu har du nog fått mitt virus då.
Men det var alldeles gratis.
Synd bara att det tar sån himla tid innan det går över.
Men hostmedicinen är allt bra den. Fast man märker att man får huvudvärk av den efter några dagars användande...
Krya på dig nu!
Så ska du se att du blir frisk innan hösten...;=)

http://trissemojs.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av eva - 31 augusti 2009 16:46

Jag har den sista tiden insett att jag tappat lusten att blogga. Tycker att bloggen tar tid, tid som jag inte har.   Därför tackar jag för mig och stänger denna blogg.   Jag har fått flera bloggvänner och det har varit jättekul att lära känna er. Är...

Av eva - 22 augusti 2009 11:54

Ja, i tisdags började skolan med allt det kaos det innebär.   Till denna termin har flera klasser bytt klassrum och alla elever kommer ju inte ihåg var de ska gå. Allt material som vi beställde i JUNI dök upp nu i veckan och detta innebär att vi int...

Av eva - 17 augusti 2009 11:52

  Bättre en uppriktig fiende än en falsk vän.

Av eva - 10 augusti 2009 18:32

  Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcksfärd och utan tvekan det mest betydelsefulla. Platon ...

Av eva - 3 augusti 2009 11:36

  Erfarenheten är en bra lärare, men han skickar svinaktigt dyra räkningar. Minna Antrim ...

Ovido - Quiz & Flashcards