Direktlänk till inlägg 29 juni 2008

De tio budorden

Av eva - 29 juni 2008 16:56

Eftersom min matte är trött och bara hostar samt ligger på soffan, har jag passat på att låna datorn. Inne  hos Kaela hittade jag underbara visdomsord. Läs ordentligt nu alla katter som finns här och glöm inte att visa detta för matte och husse.

Läs och begrunda:

Kattens tio budord.

1. Jag är herre i ditt hus

2. Du ska inte ha några andra husdjur än mig

3. Du ska aldrig ignorera mig

4. Jag kommer att ignorera dig när jag känner för det

5. Du ska vara tacksam för att jag över huvud taget ägnar dig någon tid under dagen

6. Glöm inte bort min matskål och se till att hålla den full

7. Du ska lägga det mesta av dina pengar på leksaker och presenter åt mig

8. Du ska alltid ha ditt knä ledigt för mig att krypa upp i

9. Du ska slösa med kärlek och uppmärksamhet på begäran

10. Framför allt, du ska göra vad som helst och allt som behövs för att göra mig lycklig


Mjau, mjau på er alla.

 
 
Helena

Helena

29 juni 2008 17:23

Underbara budord

http://www.marihelena.net

 
Snorre

Snorre

1 juli 2008 11:45

Flotte ord det der....nesten som om de skulle ha vært mine ord....

http://www.xlinx.bloggagratis.se

 
Pus og Nikko i Norge

Pus og Nikko i Norge

2 juli 2008 16:08

Så sant, så sant....(det skulle da bare mangle!!)

http://sissi-mor.bloggagratis.se

 
Ingen bild

sindre

8 juli 2008 11:41

høres ut som du har fine dyr som f.eks de på komentarer til sissi-mor. jeg skal skrive litt på min nå. fast-car

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av eva - 31 augusti 2009 16:46

Jag har den sista tiden insett att jag tappat lusten att blogga. Tycker att bloggen tar tid, tid som jag inte har.   Därför tackar jag för mig och stänger denna blogg.   Jag har fått flera bloggvänner och det har varit jättekul att lära känna er. Är...

Av eva - 22 augusti 2009 11:54

Ja, i tisdags började skolan med allt det kaos det innebär.   Till denna termin har flera klasser bytt klassrum och alla elever kommer ju inte ihåg var de ska gå. Allt material som vi beställde i JUNI dök upp nu i veckan och detta innebär att vi int...

Av eva - 17 augusti 2009 11:52

  Bättre en uppriktig fiende än en falsk vän.

Av eva - 10 augusti 2009 18:32

  Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcksfärd och utan tvekan det mest betydelsefulla. Platon ...

Av eva - 3 augusti 2009 11:36

  Erfarenheten är en bra lärare, men han skickar svinaktigt dyra räkningar. Minna Antrim ...

Ovido - Quiz & Flashcards