Alla inlägg den 20 april 2008

Av eva - 20 april 2008 19:08

.... även idag blev det. Efter en promenad i solskenet, så städade jag balkongen. Hela vintern har jag hängt ut mat åt småfåglarna på balkongen. Cefas är en sann ornitolog.

Men det innebär att balkonggolvet blir fullt av fågelmat och träck. Så jag har hällt ut den ena spannen efter den andra med vatten över balkonggolvet och sedan skurat med sopkvasten. Tur att jag bor på nedre botten och att jag inte betalar för vattnet separat. Nu ska jag bära ut balkongmöblerna. Två stolar och ett klaffbord är allt som får plats, men det är alltid något.


Ha en bra kväll. Kram

Av eva - 20 april 2008 11:12

Till alla er som saknar solen idag: jag har norpat den, bara så att ni vet!!! Jag håller den i ett hårt grepp och tänker inte släppa iväg den.


Till alla er som har en mulen dag har jag ett tips: städa! Det gjorde jag igår när det var mulet.


Nu ska jag gå ut och njuta av solen. Ha en bra söndag. Carpe diem och kram på er.

Ovido - Quiz & Flashcards