Alla inlägg den 27 april 2008

Av eva - 27 april 2008 20:12

Fråga mig inte varför det finns två likadan bilder på min katt. Försökte göra om det FYRA gånger, men varje gång var det dubbelt av katten. Så nu gav

jag upp.

Lotta: det var därför inlägget bara försvann, jag raderade det och försökte få ett inlägg med bara en bild på katten. Men jag misslyckades hela tiden.


Ha en bra kväll. Kram

Av eva - 27 april 2008 20:08

kan jag inte påstå att jag känner mig, men betydligt bättre. Ett par gånger per år får jag migränliknande huvudvärk. Jag mår inte illa och är inte ljuskänslig utan har bara en fruktansvärd halvsidig huvudvärk. Jag sov större delen av förmiddagen eller rättare sagt hela. Men det var inte bara jag som sov och här ni bildbeviset.



Ha en bra kväll. Kram

Av eva - 27 april 2008 09:25

Vaknade upp till en grå söndag och jag har världens huvudvärk. Har mycket sällan huvudvärk, men de få gånger jag har det så känns det.

Undrar bara: var är solen? Jag skickade den till  Sissi i Norge igår, så den kanske stannade där.

Om inte solen kommer tillbaka, så blir det inga vårbilder idag. Men jag  lovar att det då blir en annan dag. 

De blå blommorna i min glänta är scilla och vad de gula heter har jag ingen aning om. Kan ju ta en närbild en dag och se om någon här på bloggen vet.

Ha en bra söndag. Carpe diem. Kram

Ovido - Quiz & Flashcards