Alla inlägg den 3 april 2008

Av eva - 3 april 2008 20:59

Nu är kontorsstolen Stefano ihopskruvad. Det finns lite gung i ryggstödet.

Stolen känns jätteskön. Så nu kan jag tillbringa många timmar framför datorn :-)


Jag önskar er alla en God Natt och sov så gott, för nu ska jag och Lejonet gå och sova. Kram

Av eva - 3 april 2008 15:38

Även jag kan visst göra misstag :-)  Det där med att den svenska och danska posten ska gå ihop var visst inget aprilskämt.  Ska nog sluta läsa tidningar och se på nyheter en dag per år :-)


På tal om nyheter, så hörde jag på radion att det är 15 300 tranor vid Hornborgasjön. Hur i allsin dar gör de när de räknar tranorna? Har de någon slags inpasseringskontroll så att tranorna räknas eller :-)    Vet ni vad tranorna i Afrika säger till varandra? Jo, ska vi flyga till Hornborgasjön och titta på bilar?  :-)


Just nu ringde en kompis och frågade om jag ville med till IKEA. Och det villle jag. Har nämligen en köksstol framför datorn och det är inte skönt. Kontorsstolen jag hade förut har gått sönder. Jag trodde att den var lika avancerad som den jag har på jobbet. Så jag provade att gunga lite grann. Det gick inte! Det sa knak och brak och så hade jag ingen kontorsstol. Nu ringde min kompis på dörren, så Hej då!

Av eva - 3 april 2008 06:30

Eftersom både jag och Lejonet var uppe och åt frukost tidigt, så har jag lite tid att skriva innan jag går till jobbet.

Jag har något gult i min säng, nä det är inga tussilago utan ett lejon som rullat ihop sig till en boll och han tänker sova ett tag till ser det ut som.


Jag kom aldrig ut för att titta efter tussilago igår, tillbringade eftermiddagen och kvällen antingen i tvättstugan eller i telefonen. Jag hade hur mycket tvätt som helst igår att ta hand om. När jag kom ner och skulle hänga tvätt, så var den dyblöt när jag  plockade ur den ur maskinen. Tydligen så fungerade inte cenrifugeringen. Som tur är så har vi två tvättmaskiner i tvättstugan och den andre fungerade som den skulle.


Ha en bra dag och glöm inte carpe diem. Kram

Ovido - Quiz & Flashcards