Alla inlägg den 19 april 2008

Av eva - 19 april 2008 18:10

.... för solen som dök upp vid 18-tiden idag. Nu tänker jag behålla den, så att jag kan gå en långpromenad i solskenet i morgon. Och eftersom solen lämnades tillbaka, så blir det inga efterräkningar för den/de som stal den.

Ha en skön kväll. Kram

Av eva - 19 april 2008 10:59

...lyser med sin frånvaro. Det är någon/några som snott den och jag har hittat några bevis på vem/vilka det kan vara. Undersökningen är i full gång för att spåra och hitta den/de skyldiga.


Igår lovade vädergubbarna på TV en dag full med solsken och då planerade jag att ta mig en långpromenad i solskenet, för att slippa se min lägenhet som är i behov av ett besök av snabeldraken. Men som sagt var: solen är stulen! Och här går jag i min ostädade lägenhet. Egentligen ska katten städa för det är ju han som hårar ner lägenheten, men han har lagt sig till ro och sover, vad annars!


Så fort jag skrivit färdigt detta ska jag gå ner till tvättstugan och hänga tvätten och köra igång en ny maskin. Sedan ska jag rasta snabeldraken.


Ha en bra lördag och du som känner dig skyldig till stöld av solen, återlämna den genast så slipper du konsekvenser av detta brott :-) 

Carpe diem och kram på er alla.

Ovido - Quiz & Flashcards