Direktlänk till inlägg 10 mars 2008

Sur.....

Av eva - 10 mars 2008 19:14

ja, jag är jättesur. Hela eftermiddagen, nästan i alla fall, har datorn bråkat med mig. Jag kom inte in på bloggen :-(   Sedan kunde jag logga in, men där var det stopp! Och när jag väl kom in och kunde skriva, så var någon där och snodde mitt inlägg. Någon tjuv från cyberrymden. Har någon sett denna tjuv, så kan väl du höra av dig :-)


Men jag är glad också!!! Igår kom mina två nya matlådor av märket Tupperware. Jag har haft en Tupperware-matlåda och den gillar jag verkligen. Kanonbra att mikra mat i. Men eftersom jag bara hade en, så var jag ju tvungen att diska den varje dag. Så jag ringde upp en bekant som säljer Tupperware och beställde två matlådor till. Och efter mycket om och men så fick jag dem igår :-)


Nu är det väl bäst att spara detta inlägg innan någon tjuv kommer och snor det. Ha en bra kväll mina bloggvänner, nya såväl som gamla. Jag vill bara säga att jag är jätteglad för alla kommentarer ni läsare lämnar. Ett stort tack ska ni ha. Kram

 
 
christel

christel

10 mars 2008 22:29

Haha kanske samma tjuv som brukar sno mina inlägg,Ha nu en go morgondag och ta hand om din nya matlåda, o dig själv först o främst naturligtvis. Sköt om dig KRAM

http://www.kristallens.blogg.se

 
Tindra

Tindra

11 mars 2008 11:07

Hade osså problem med att skriva här igår..
Blev jätte tjurig..
Men idag funkar det igen..
Hoppas du får en fin dag.
Jag ska ta ut hunden, packa gymväskan o sen sätta mig o måla lite tänkte jag.
Var det du som fick min msn?
Hann isf inte haffa dig när du var inne som hastigast förrut.. Kan ha blandat ihop dock..
Lite snurr i hjärncellerna ibland *fniss*
Kram
Tindra

http://mindag.bloggagratis.se

 
Charlotte

Charlotte

11 mars 2008 14:03

Jag har en aning om vem som är tjuven mitt hustroll, han har hållt sig undan sedan hans mor flyttade in här för hon håller ett stenhårt öga på honom. Men jag tror bestämt han smet ut igår en stund när hon bakade kakor.

http://charlottas.bloggagratis.se

 
Sissi i Norge

Sissi i Norge

11 mars 2008 17:06

Det er godt å spandere på seg noe man liker, selv om det er en ganske hverdagslig sak. Trenger ikke alltid være spaopphold eller cruise i Karibien, nei....selv om det ikke hadde vært å forakte heller. Selv er jeg glad for et nøste garn i ny og ne...enkle gleder er gleder man kan få ofte....

http://sissi-mor.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av eva - 31 augusti 2009 16:46

Jag har den sista tiden insett att jag tappat lusten att blogga. Tycker att bloggen tar tid, tid som jag inte har.   Därför tackar jag för mig och stänger denna blogg.   Jag har fått flera bloggvänner och det har varit jättekul att lära känna er. Är...

Av eva - 22 augusti 2009 11:54

Ja, i tisdags började skolan med allt det kaos det innebär.   Till denna termin har flera klasser bytt klassrum och alla elever kommer ju inte ihåg var de ska gå. Allt material som vi beställde i JUNI dök upp nu i veckan och detta innebär att vi int...

Av eva - 17 augusti 2009 11:52

  Bättre en uppriktig fiende än en falsk vän.

Av eva - 10 augusti 2009 18:32

  Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcksfärd och utan tvekan det mest betydelsefulla. Platon ...

Av eva - 3 augusti 2009 11:36

  Erfarenheten är en bra lärare, men han skickar svinaktigt dyra räkningar. Minna Antrim ...

Ovido - Quiz & Flashcards