Direktlänk till inlägg 18 mars 2008

Jippiiii!

Av eva - 18 mars 2008 14:18

Idag när jag kom hem från jobbet, så hade jag fått paket. Det var sista Harry Potter-boken på cd som kommit. Jag har de övriga böckerna på cd, så därför ville jag också ha den sista på cd. Ja, den som väntar på något gott väntar inte för länge.


Men...... hur ska jag nu ha tid att skriva här på bloggen och hälsa på er, mina kära bloggvänner :-)  Jag får väl helt enkelt ta mig tid.... inga problem.


Men ikväll ska jag på styrelsemöte i brf där jag bor, så detta är nog dagens enda inlägg. Ha en bra tisdag. Kram

 
 
Anita

Anita

18 mars 2008 15:15

Hejsan!
Åh, du gillar också Harry Potter. Det var en härlig tid när böckerna kom. Nu ligger jag efter. Har inte läst de två sista. Plugg har kommit emellan. Men det känns gott att ha dem. Mysigt att lyssna på inlästa böcker.
Må så gott.
Kram, Anita

http://anita.bloggagratis.se

 
Anke

Anke

19 mars 2008 11:41

Hej
Bara bra tack. Har haft mycket på jobbet denna veckan. Hemma har det hopat sig lite också inför påsk eftersom jag var borta i helgen. Lilla stumpan mår bara bra. Hon fick nya skor igår. Hon hade önskat "klackskor" men vi har ju fått ny snö så hon fick vackert ta på sig vinterskor igen. Vi tränade på vårt dressyrprogram på kvällen och det gick riktigt bra. Jag kan i alla fall de rätta vägarna nu. Alltid en bra början. I helgen kommer min syster m familj på besök. Det ska bli roligt. Hur ser din helg ut? Skönt med lite längre ledighet eller hur. Hoppas våren kommer tillbaka lagom till helgen.
MÅ så jättegott!
Kram Anke

http://maginaa.blogg.se

 
Ingen bild

Tindra

19 mars 2008 17:56

Hoppas du får tid med lite påskmat och godis trots Potter..
Vet inte hur mkt jag hinner in här under helgen så jag säger för säkerhetskull
GLAD PÅSK!!! redan nu.
Kram
Tindra

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av eva - 31 augusti 2009 16:46

Jag har den sista tiden insett att jag tappat lusten att blogga. Tycker att bloggen tar tid, tid som jag inte har.   Därför tackar jag för mig och stänger denna blogg.   Jag har fått flera bloggvänner och det har varit jättekul att lära känna er. Är...

Av eva - 22 augusti 2009 11:54

Ja, i tisdags började skolan med allt det kaos det innebär.   Till denna termin har flera klasser bytt klassrum och alla elever kommer ju inte ihåg var de ska gå. Allt material som vi beställde i JUNI dök upp nu i veckan och detta innebär att vi int...

Av eva - 17 augusti 2009 11:52

  Bättre en uppriktig fiende än en falsk vän.

Av eva - 10 augusti 2009 18:32

  Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcksfärd och utan tvekan det mest betydelsefulla. Platon ...

Av eva - 3 augusti 2009 11:36

  Erfarenheten är en bra lärare, men han skickar svinaktigt dyra räkningar. Minna Antrim ...

Ovido - Quiz & Flashcards