Direktlänk till inlägg 19 mars 2008

Fler vinterbilder

Av eva - 19 mars 2008 18:49

 Ja, här kommer ytterligare några vinterbilder.

 


Samtliga bilder är tagna från min balkong ut mot brf:s trädgård.

God kväll och vi höres i morgon. Kram


 
 
christel

christel

20 mars 2008 04:45

Gud vilka fina bilder, skulle kanske varit för nån månad sen men vackert e de.
Hur e det, blir det Blåkulla idag?
Vill önska dig en riktigt go o glad Påsk med både ägg o godis. Sköt om dig Påskkramar från mig /christel

http://www.kristallens.blogg.se

 
Ingen bild

Babbelmoster

20 mars 2008 08:00

tittar in för att önska dig en Glad och trevlig Påsk!!

 
Charlotte

Charlotte

20 mars 2008 08:54

Ni har fått mer snö hos er ser jag. Vilka vackra bilder. Vi har sol och vitt på marken... men det kunde nog få bli vår nu. Glad Påsk! Vi ses på Blåkulla ;-)

http://charlottas.bloggagratis.se

 
Anke

Anke

20 mars 2008 10:24

God förmiddag!
Vilka fina vinterbilder. Här är också snö och solen tittar fram lite då och då. Det är nästan lite julstämning ute. Lite sent kan man tycka men "julen vara fram till påska" heter det ju.
Vårdagjämning och allt ska det ju vara. Ska bli skönt med några dagars ledighet utan väckarklocka.
Önskar dig en riktigt Glad Påsk. Hoppas du får fint väder,lugn och ro.
Kram Anke

http://maginaa.blogg.se

 
Ingen bild

Tindra

20 mars 2008 11:13

Hinner inom här en liten stund.
Du har lite mer snö än vi har.
Blir en kall flygtur till blåkulla..*burr*
Ha det gott.
Kram
Tindra

 
Christel

Christel

20 mars 2008 14:10

Jag är barnsligt förtjust i snö och tycker att bättre sent än aldrig.
Glad påsk på dig/fina bilder

http://kottenliv.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av eva - 31 augusti 2009 16:46

Jag har den sista tiden insett att jag tappat lusten att blogga. Tycker att bloggen tar tid, tid som jag inte har.   Därför tackar jag för mig och stänger denna blogg.   Jag har fått flera bloggvänner och det har varit jättekul att lära känna er. Är...

Av eva - 22 augusti 2009 11:54

Ja, i tisdags började skolan med allt det kaos det innebär.   Till denna termin har flera klasser bytt klassrum och alla elever kommer ju inte ihåg var de ska gå. Allt material som vi beställde i JUNI dök upp nu i veckan och detta innebär att vi int...

Av eva - 17 augusti 2009 11:52

  Bättre en uppriktig fiende än en falsk vän.

Av eva - 10 augusti 2009 18:32

  Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcksfärd och utan tvekan det mest betydelsefulla. Platon ...

Av eva - 3 augusti 2009 11:36

  Erfarenheten är en bra lärare, men han skickar svinaktigt dyra räkningar. Minna Antrim ...

Ovido - Quiz & Flashcards